היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אפיקורסים

אבל בסיום ממש הצמרמורתי. כל המתמודדים חוץ מאחת, הגישו את השוואמה בצלחת בתוספת לבן או אשל, לטועמים כלומר לארבעת השפים של התכנית. אני אישית קיבלתי בחילה מהמראה הזה. ולכן, השאלה שלי האם אני חי במדינת היהודים? איך יתכן שירדנו כל כך נמוך ומזלזלים בצורה הבוטה ביותר מעצם קיומנו כיהודים? אני כמובן, לא רוצה להתערב בחייו של אף אחד, ואיש באמונתו יחיה, אבל בתכנית בפריים טיים

חייבים העורכים להתחשב ברגשות של האחרים. לא יתכן להראות לצעירים שמותר לערבב בשר וחלב כאילו שזה דבר מובן מאליו. רוב העם הוא מסורתי, ולרוב שומרי כשרות כי זה חלק מעצם קיומנו כיהודים. אחרת מה ההבדל בינינו לבין הגויים?! אני לא מתכוון להטיף לאף אחד איך הוא ינהל את חייו, אבל אני מצפה שעורכי תכניות הטלוויזיה, יתחשבו ברגשות רוב העם היושב בציון.

                                              

קנאות וגזענות

 

"אם אדם משתתף בצייד והורג חיה, קוראים לזה 'ספורט', אבל אם החיה טורפת אותו, קוראים לזה 'אכזריות'". פתחתי בפתגם משלי כדי להמחיש את אבסורד של מחשבותינו והתנהגותנו בנושאים רגישים שאין עליהם הסכמה גורפת.

כשנשאלו בראיונות טלוויזיוניים זוהיר בהלול, הפרשן המיתולוגי של הכדורגל, ואת רפיק חלבי כתב העבר של ערוץ 2, האם הם מסכימים שבנותיהם יתחתנו עם יהודים, תשובתם הייתה נחרצת, לא, בשום פנים ואופן! אף אחד לא בא אליהם בטענות. אבל כשיהודי מתנגד ליחסים בין יהודיה לערבי, יפי הנפש מגדירים אותו כגזען! האם מישהו ראה ערביה נשואה ליהודי? האם הבנות שלנו זולות יותר מהבנות שלהם? אני מדבר מתוך דאגה לעם שלי, ובשום פנים ואופן לא מתוך גזענות. לדעתי, אלו הן בנות שנמשכו לצעירים ערבים, בחושבן שאלה הם יהודים והוטעו על ידם, ובהמשך התאהבו בהם, או שאלו הן בנות מצוקה שהסתנוורו מהמתנות והבשׂמים שהוענקו להן בשפע על ידי מאהביהן החדשים. רק דבר אחד הן לא יודעות, מה שמצפה להן במגזר, או במילים פשוטות כניעה מוחלטת לרצון הבעל השליט. כלומר, להיות שפחה!

כדי לחסום קשרים רומנטיים בין ערבים ליהודיות, הוקם ארגון בשם להב"ה המוגדר כקיצוני ימני על ידי מתנגדי השיטה, המופעלת להצלת בנות ישראל מהתבוללות. מי שעומד בראש הארגון הוא בנצי גופשטיין איש קצוות שחבריו הקרובים רואים בו צדיק אמיתי. שיטות הפעולה של הארגון שנויות במחלוקת, למרות שהן מופעלות לרוב על פי חוק. כך טוענים לפחות חברי הארגון. דעתי היא, שכל שיטה טובה להציל נפשות תועות ומניעת התבוללות מבנותינו, חד וחלק. אני אמנם בעד דו קיום עם בני דודינו, אבל מתנגד נחרצות להתבוללות של בנינו ובנותינו.

השבוע, הצל"ש מגיע למלי צרפתי קופאית בשופרסל דיל, על סבלנותה, נימוסיה והתייחסותה לזולת. כן ירבו כמותה.                                                     

                                                                                                      

 

יוסי פרטוק

אולי יעניין אותך

Bottom ad