היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לכבוד התורה, לכבוד מר"ן

הרב רפאל סבתי שליט"א שיזם את כתיבת הספר ואף יזם את האירוע המפואר סיפר כי מיד לאחר פטירת הרב עובדיה, עלה לקברו והבטיח כי תוך שנה יסיים לכתוב ספר תורה לעילוי נשמתו, ואכן כך היה. במהלך השנה פנו לרב מאות תורמים שביקשו להשתתף אף הם במצווה, ולאחר שנאסף הסכום הנדרש, החלו ההכנות לקראת הערב המרגש והמיוחד.

בערב נכחו רבנים חשובים מהעיר, תושבי העיר והאזור, תלמידים מישיבת ההסדר קריית שמונה ותורמים רבים מכל חלקי הארץ שבאו להשתתף בשמחת התורה.

במהלך הערב נשאו דברים רב העיר, הרב צפניה דרורי והרב ישראל קירשטיין, ראש ישיבת ההסדר. מלבד דברי תורה היו ריקודים ומוסיקה טובה, וכן הוקרן קליפ מרגש עם סיקור חייו ומפעלו של מר"ן, שהופק במיוחד לערב המיוחד.

אולמי "אירועים ברון", בניהולו של יוני דהן (הצדיק והמקסים) הגישו מאכלים משובחים בשפע, וכן הנשים המשתתפות בשיעורי התורה של הרב סבתי (ימי א' ו-ד') הכינו עשרות ק"ג של עוגות טעימות שפוזרו בכל השולחנות.

לאחר סיום הערב המרשים באולמי רון, ליווי עשרות תושבים את ספר התורה לבית הכנסת ברוב פאר והדר, עם שירים וריקודים.

הרב רפאל סבתי שנשא דברים במהלך הערב סיפר על חייו ומפעליו של הרב עובדיה, ואמר כי מרן אינו זקוק לספר, אלא אנחנו זקוקים לתורה שלו. במהלך הערב הודה הרב לכל הנפשות הפועלות שעזרו בהפקה ובהצלחת הערב.

אמן ונזכה לעוד ערבים מיוחדים ומפוארים כאלה בעיר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad