היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קוריוזים לא חסרים

אנסה להביא לפניכם אחדים מהם ואני משוכנע שתזדהו איתי.

במה להתחיל? בשבוע שעבר, נסעתי לכיוון מרכז  "BIG"לפני נסע רכב, מקרה בנאלי לכל הדעות. אבל ההמשך לא כל כך… פתאום בכביש העוקף את הכיכר, האוטו שלפני נעצר, והגברת שנהגה בו, יורדת ממנו, מורידה את הסוודר או את האפודה, נכנסת לאוטו וממשיכה לדרכה כאילו לא קרה דבר ושלושת הרכבים שנסעו אחריה, נאלצו להמתין עד לסיום ה"הצגה" ואני ביניהם… המקרה השני לא פחות משונה, והתרחש כעשרים דקות לאחר הראשון, ושוב … אני אלא מה? זה מה שנקרא בעגה, פרצוף מושך סטירות…שחררתי עגלה של הסופר ונכנסתי פנימה. כהרגלי התחלתי בסיבוב מסביב לסטנדים. באחד המעברים בין שורות המדפים, עמד לפני הר אדם כשגבו אלי ומדבר בנייד שלו. ביקשתי סליחה … אין תגובה! שוב, סליחה אדוני… אין תגובה… נגעתי בו קלות עם העגלה, ושוב אין תגובה. לעזאזל, מה עושים עם הגולם הזה? עזבתי את העגלה עקפתי אותו, ופניתי אליו הפעם בתקיפות שייתן לי לעבור, הסתכל עלי כאילו שאני מיקרוב, זז הצידה ונתן לי סוף-סוף לעבור…באמת תודה רבה.

ועוד אחת, גברת אחת ביקשה מהקצב שבאטליז לטחון לה נתח בשר שנראה לי כמעט בלתי אכיל מרוב שומן, שלאחר הטחינה קיבל צבע ממש מגעיל של שמנת מעורבת בדם. מה שהדהים אותי הוא, שאותה גברת שאלה את הקצב על אחוז השומן שבקנייתה, כי היא שומרת דיאטה… תמימות או טמטום? תחליטו אתם.

מי שלא שמע על חוצפה, יקרא בהמשך… אדם יצא מהמרכול, נכנס לאוטו, התניע אותו, הכניס לרברס ופתאום מישהו חוסם את נסיעתו. הוא ירד מרכבו וביקש מהנהג להזיז את האוטו שלו כדי שיוכל לצאת מהחנייה. ובלי להתבלבל, הנהג החצוף אמר לו שימתין רגע הוא תכף חוזר…"הרגע" הזה נמשך כחמש דקות. לטענות כלפיו מהאנשים שהתקהלו במקום, והוכיחו אותו על מעשיו, הוא ענה בשיא חוצפתו: "אז מה קרה, אין סבלנות"?

ומה אתם אומרים על האימא "המסורה" כשהפלאפון צמוד לאזנה וראשה נטוי בששים מעלות גוררת עגלה עם תינוק, נכנסת למעבר החצייה בשדרות תל-חי באדום! והולכת לאיטה בחצייתה הכביש המסוכן? למזלה ולמזלו של התינוק, התנועה נעצרה הודות לנהגים ערניים ששמו לב לתופעה המוזרה של האימא הסהרורית הזאת. האם לא הגיע הזמן להוסיף לחוקי התנועה, סעיף המחייב לרשום דוחות למשוחחים בטלפון במעברי חציה?

רוצים עוד קוריוז אחד? הנה הוא: איפה עוד אפשר לבקש בבית קפה של רשת, כוס תה עם נענע, ולקבל כוס מים חמים עם עלה אחד של מנטה, ללא השקית של התה עצמו? ובכן זה בבית קפה ממותג בקניון בקריית שמונה. עלות המים החמים, 12 שקלים! רוצה לשתות תה, תביא שקית מהבית…

כמובן, זאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני אכנס לבית הקפה הזה, ואני לא היה לבד, זה בטוח.

 

אגב, בשנים עשר שקלים, אפשר לקנות  100 תיונים של  1.5 גרם!

אולי יעניין אותך

Bottom ad