שנת 2018 תירשם בצוק מנרה ומנרה לודג' כשנה חשובה בהיבט התיירות הנכנסת, מגמה של עליה בכמות התיירים מורגשת
בעבר, אירח פארק האקסטרים צוק מנרה תיירים מארה"ב, קנדה ואירופה אך בשנה האחרונה נרשמת מגמת עליה בפלח שוק צפון אמריקה ואירופה לצד גידול בקהלים ממדינות שלראשונה מגיעים לצוק כגון: הודים, פיליפינים, רוסים, יפנים, ודרום אמריקאים.
רווי רז יו"ר צוק מנרה מציינת, "את המגמה ניתן ליחס לשתי סיבות, הראשונה הפוקוס ומאמצי השיווק ומדיניות "השמיים הפתוחים" עליהם החליט משרד התיירות להגברת וקידום התיירות הנכנסת שמתחילה להגיע גם לגליל העליון. הסיבה השנייה, נובעת מהחלטה אסטרטגית שלנו כחברה בשנתיים האחרונות למקד, לפתח ולהשקיע תקציבי שיווק ופרסום בתיירות הנכנסת, לצד נוכחות בתערוכות והנגשת המוצר לתיירים, כמו גם לימוד גיבוש והכנסת קונספט המשלב את המנהגים, התרבות והקולינריה של התיירים לצד היכרות עם התרבות שלנו כישראלים בכלל ושל אזור הגליל העליון בפרט".
צוות כוח האדם בצוק מנרה ובמתחם הלינה והאירוח מנרה לודג', עבר הכנה ודגשים כוללים לקראת בוא התיירים מחו"ל, ברמת התאמת הפן הקולינרי, השירותים הרצויים, רגישויות, תכנים מועדפים בהתאם לכל קהל וקבוצה מהמדינות השונות.
בעונת הקיץ האחרונה יצא מערך השיווק של צוק מנרה בקמפיין נרחב בקרב הקהילות היהודיות בארה"ב שהביא משפחות רבות לשלב בחופשה שלהם בישראל פעילות אתגרית בצוק מנרה והתוצאות לא אחרו לבוא. ניתן לסכם ולומר כי פלח השוק של התיירות הנכנסת מהווה השנה כ 30% לעומת כ 20% בשנה שעברה.
צילום: צוק מנרה
אודה על שילוב המידע לציבור