היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אביב קלר חיכה 102 שנים מהמגיפה הקודמת והתחסן

חווית החיסון נגד קורונה, שעבר אביב קלר בן 102,

מראש פנה, ראוי שתופץ ותלמד אצל רבים  מאלה אשר עדיין לא החליטו אם להתחסן.

אביב הוא נכדו של אהרון קלר, ממייסדי ראש פינה שירד מצפת, להקים את התיישבות היהודית במקום.

שוחחנו עם רוני בן המושבה ראש פינה בן ה-77 שיחד עם אביו, אביב, התחסנו השבוע.

כמו רבים בארץ ובעולם, גם להם היו שאלות ותהיות לגבי כדאיות החיסון, אולם ברגע האמת והמפגש שלהם עם הצוותים המסורים של אחיות הכללית, הם שינו את דעתם, והיום הם ממליצים לכולם 'לכו להתחסן'.

אביב קלר: "לא הייתה לי כוונה להתחסן. הרגשתי טוב. הציעו לי בכל זאת להתחסן, הלכתי למתחם ופגשתי את האחיות הנפלאות והחלטתי כן להתחסן".

ואיך אתה מרגיש עכשיו?

אביב: "אני מרגיש מצוין. ההרגשה אפילו טובה מאוד. מחכה למנה השנייה כדי שאהיה מחוסן לגמרי", אומר אביב קלר בן ה-102 נכד לאהרון קלר שהגיע מצפת והיה בין המייסדים של ראש פינה, לאביב נינים שחלק מהם מתגורר במקום.

בתמונה: אביב קלר בן ה-102 מתחסן.

דנה, הנכדה שחיסנה את סבא וסבתא

יש גם את הסיפור של האחות דנה מקיבוץ סאסא שזכתה לחסן את סבה צבי ואת סבתה רבקה.

וכך מספרת האחות דנה רצ'בסקי: "במשמרת הראשונה שלי כמחסנת נגד קורונה, זכיתי לחסן את הסבים שלי שהגיעו למתחם בצפת מקיבוץ סאסא. החיסונים הביאו איתם תקווה לחזרה לשגרת חיים שפויה אבל הרגע הזה שבתמונה העלה בי את הכמיהה לשוב ולהיפגש עם היקרים לי, המשפחה שלי, ובמיוחד עם סבא וסבתא, בלי חשש ובלי מחסומים", אומרת דנה בהתרגשות ל"חדשות הגליל".

הקורונה יוצרת עבורנו גם מצבים חדשים שלא נדרשנו אליהם בעבר. אבא בן 102 ובנו בן ה77 מתחסנים בשמחה, ונכדה הזוכה לחסן את סבה וסבתה, עם תחושה שהיא תורמת לקיצור הזמן בו תוכל לשוב ולחבק אותם.

עולם מופלא.

אולי יעניין אותך

Bottom ad