היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האם חברי המועצה בנצי בן ציון יעקב ואביחי שטרן יצטרפו לקואליציה?!

בשקט בשקט מתחת לרדאר מתנהל משא ומתן ממושך בין נציגיו של ראש העיר מהליכוד לבין הרשימה העצמאית של בנצי יעקב בן ציון וחברו לסיעה עו"ד אביחי שטרן.

אם לוקחים את התנהלותו של אביגדור ליברמן ימים לפני שהצטרף לקואליציה בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומסע ההתבטאויות הפוגעניות של ליברמן בנתניהו, אפשר להבין שההתבטאויות של בנצי, ובעיקר שטרן, לא יעמדו למכשול להצטרפות לקואליציה.

כזכור, חבר המועצה שטרן מוביל קו תוקפני במיוחד המלווה בביטויים חריפים כלפי ראש העיר ובהגשת תלונות נגדו.

שטרן שזו לו הקדנציה הראשונה, הפך במהלך החודשים האחרונים למוציא לפעול את ההחלטות של חברי האופוזיציה, ואף הגיעו הדברים לידי כך שחבריו מעבירים אליו את דקות הדיבור שלהם.

ראש העיר הצהיר לא פעם שלנוכח המשימות הכבדות העומדות בפני העיר, הוא מעדיף לראות את כל יברי המועצה בקואליציה כאיש אחד "אני משוכנע שאם נהיה מאוחדים, נוכל להשיג הרבה יותר ממשרדי הממשלה השונים. זה תמיד נכון לומר שהפילוג פוגע קודם כל בנו תושבי העיר", אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה בפורומים סגורים.

על פי מקורביו של ראש העיר המצויים במשא ומתן, ראש העיר מוכן להעביר לידיהם של בנצי ושטרן סמכויות חשובות בשותפות, כי הוא מאמין בכנות בעבודה משותפת ושותפות אמת.

היות והמשא ומתן מתנהל בחשאיות, מעט פרטים דולפים ממנו, אולם בהצלבת הנתונים עולה שהחתימה קרובה בימים אלה יותר מתמיד

 

תגובת ראש העיר

מקורבי ראש העיר מסרו בתגובה:

״כל מי שמעוניין לתרום להמשך פיתוחה ושגשוגה של העיר מוזמן להצטרף לקואליציה העירונית ולעשייה הרבה המורגשת בכל תחומי החיים בעיר. אכן מתקיים מו"מ להרחבת הקואליציה. השיחות מתקיימות ברוח טובה ובשלב זה אנו מנועים מלפרט על תוכן השיחות. בבוא העת יידעו כולם את הכל. לא מכובד ולא אחראי להוציא החוצה דברים שנדונים במסגרת המו"מ שטרם מוצה.

אנו קוראים לכל מי שקריית שמונה ותושביה יקרים לליבו להצטרף אלינו לעשייה. יש אצלנו מקום לכולם".

 

יו"ר האופוזיציה יעקב בנצי בן ציון ועו"ד אביחי שטרן התייחסו לידיעה ואמרו: "מזה תקופה ארוכה שיש ניסיונות לצרף אותנו לקואליציה. תמיד היו ניסיונות ומניח שעוד יהיו ניסיונות כאלה בעתיד. העמדנו את עצמנו לבחירת הציבור כדי לשנות למען העיר ותושביה וכל החלטה שנקבל תהיה לטובת הציבור ורק התושבים יהיו לנגד עינינו, בוודאי כשמדובר בהחלטה דרמטית שכזו, שאם נצטרף לקואליציה, נטל ההוכחה שלנו יהיה גדול יותר. רק אם תהיה נכונות אמיתית לתת בידינו את הכלים המתאימים לעשות שינוי מהותי, נחשוב על האופציה של כניסה לקואליציה. כרגע זה לא רלוונטי".

כך או כך, היות ואין הכחשה על עצם קיום המפגשים, יש בה כדי להצביע על הרצון של שני הצדדים למצוא את נקודת המפגש לשיתוף פעולה לצידו של ראש העיר, ומה שנותר הן ההסכמות באשר למה שיתנו ומה שיקבלו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad