היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: "מהיר בעיר"

לפני מספר שבועות התקבל מידע מודיעיני כנגד שליח על גבי קטנוע שנוהג להגיע חקיבוצים באזורינו ולספק לקטינים אלכוהול לאחר שהשליח פרסם את עצמו תחת השם "מהיר בעיר". בשלב זה לא היה ידועים פרטי השליח.

 

שבוע שעבר במהלך חקירת קטין בנושא אחר התקבל מידע שקשר תושב קרית שמונה לביצוע עבירות האלכוהול. התחילה חקירה סמויה במהלכה אותרו מספר קטינים מקיבוצי ומושבי האזור שציינו כי היו מזמינים את האלכוהול מאותו שליח. לאחר מכן השליח כבן 19 נחקר הודה כי במהלך השנה האחרונה היה מגיע לקיבוצים באזורינו רכוב על קטנןע לאחר שהיה מקבל הזמנות טלפוניות מקטינים בהן הזמינו אלכוהול אותו היה רוכש עבורת בפיצוציה בקרית שמונה ונוסע לספק את האלכוהול בתמורה לדמי משלוח. בחקירתו מסר על מספר רב של פעמים בהן עשה את עבודת השליחויות של האלכוהול.

 

בכוונת המשטרה להעביר בימים הקרובים את תיקיו של השליח לתביעות לצורך הגשת כתב אישום נגדו בגין עבירות של מכירת אלכוהול לקטינים – עבירה שהמשטרה מייחסת לה חומרה רבה.

 

השליח במעשיו גילה "יצירתיות" בכך שחסך מהקטינים את הצורך להמתין מחוץ לפיצוציות ולחכות עד שיגיע בגיר שיסכים לרכוש עבורם את האלכוהול. כמו כן חסך להם את כל ההגעה לפיצוציה והחזרה לקיבוץ האמצעות טרמפים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad