היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה מחבקת את משפחת גולדין ולא שוכחת

ביום ראשון האחרון התקיים ערב מרגש ומיוחד באולם אשכולות פיס בעיר ביוזמתה של הקהילה הצעירה ובתמיכת כל מוסדות החמ"ד בעיר, עם לאה ושמחה גולדין, הוריו של חלל צה"ל הדר גולדין ז"ל שגופתו מוחזקת בידי החמאס בעזה כבר יותר מחמש וחצי שנים.

הרעיון לקיומו של הערב היה של מספר חברים בקהילה הצעירה שחשו מחויבות ורצון לחזק את משפחת גולדין במאבקם להשבת גופת בנם וכן גופתו של חלל צה"ל נוסף שנפל במבצע "צוק איתן", אורון שאול ז"ל.

הקהילה פנתה למשפחת גולדין בבקשה שיגיעו לקריית שמונה לספר על דמותו המופלאה של הדר וכן לשתף את הציבור בדרכים האפשריות להשבת גופות הלוחמים לקבר ישראל, ובעיקר להביע סולידריות ואחדות לאומית עם מאבקם לשינוי השיח הציבורי והערכי במדינת ישראל.

הערב נפתח בסרט זיכרון שהפיקה לאה גולדין, אימו של הדר, המתאר במקצת את דמותו ואת התהליך להקמת תערוכת ציורים ואומנות מעשה ידיו של הדר ז"ל. הסרט המרגש המחיש לכל הנוכחים באולם את עוצמתו הפנימית ואישיותו המיוחדת.

לאחר ההקרנה שיתפו לאה ושמחה גולדין בקשיים שלהם כמשפחה וכהורים שכולים שאפילו קבר לעלות אליו ולפקוד את בנם אין להם. בין הנוכחים באולם תושבי העיר והאזור, לבין נציגי המשפחה התפתחו שיח ודיון מעניינים ומרגשים. בסיכומו של הערב משפחת גולדין יצאה מחוזקת ומעודדת מהאכפתיות והמעורבות שהפגינו תושבי העיר שהגיעו לחזק את המשפחה. הנוכחים באולם יצאו מחוזקים בעצמם מהעוצמות וכוחות הנפש האדירים של המשפחה במאבקה הציוני ערכי להשבת גופות חללי צה"ל לקבר ישראל.

תודה גדולה למנהלי מוסדות החמ"ד בקריית שמונה הרב אריאל פריש, נפתלי קראוס, רחל הוד ואילנה מויאל על הסיוע להצלחת האירוע. תודה לסגן ראש העיר אופיר יחזקאלי על הדחיפה והגב לקיומו של ערב זה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad