היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אכיפת 'מנגלים' ורעש בפארק הזהב בשבתות

בעקבות השריפה שפרצה לפני שלושה שבועות בג'ונגל וגרמה לנזקים כבדים במקום ובקופת המדינה, ובעקבות תלונות של תושבים רבים בקריית שמונה על כך שפארק הזהב ממקום שנעים לשהות בו למקום שבריונות והפרת כללים בסיסיים של התנהגות השתלטו עליו.

כידוע, את הפארק פוקדים רבים מתושבי העיר בשבתות כדי לשאוף אוויר צח, ליהנות מהנוף והמים.

לאחרונה החלו גורמים שונים, ברובם לא תושבי המקום לנהוג שלא לפי הכללים והשילוט שהציבה עיריית קריית שמונה ברחבי הפארק, הדליקו מנגלים, השמיעו מוזיקה רועשת, והפכו את השהות בפארק לבלתי נעימה.

בשבת האחרונה שוטרי משטרת ישראל מתחנת קריית שמונה ופקחי השיטור העירוני פעלו בצורה מסיבית בנושא אכיפת עבירות איכות חיים ואיכות הסביבה.

במסגרת הפעילות הוצבו שוטרים ופקחים בפארק הזהב וביצעו סיורים במקום. הצוותים הקפידו לשמור על המקום, למנוע הבערת אש במקום, ואכפו עבירות ניקיון, אלכוהול ורעש בפארק.

שוטרי היחידה והפקחים ימשיכו לפעול בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית לשמירתו של פארק הזהב בקריית שמונה.

יש לקוות שפעילות זרועות האכיפה יהיו הדוקים ורצופים יביאו סוף לתופעה.

 

 

 

שיפוט מהיר לנוהג תחת השפעת סמים

בפעילות שוטרי תחנת קריית שמונה השבוע

נעצר תושב האזור בשנות ה-20 לחייו, נהג חדש, בחשד לנהיגה תחת השפעת סם.

הנהג סירב בתחילה למסור דגימת שתן. תוך כדי חקירה מסר הנהג את הדגימה המבוקשת שהצביעה על הימצאות סמים בגופו. הנהג נחקר בתחנת המשטרה בגין המיוחס לו ומסר את גרסתו. רישיונו של הנהג נפסל ורכבו נגרר והושבת.

הנהג זומן לבית משפט ויישפט בשיפוט מהיר.

במשטרה מסרו: "נמשיך במאבק חסר פשרות בקטל בכבישים, גם כתוצאה משימוש בסמים ושיכרות. החובה שלנו לעשות כל מאמץ, ואנחנו עושים, כדי לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".

המשטרה ממקדת את האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים. אכיפה ממוקדת נגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת, בריונית ורשלנית מאפשרת לשמור על ביטחונם של אזרחים נורמטיביים ושל משתמשי הדרך כולם.

 

בוקסה

דרושים מתנדבים

משטרת ישראל מגייסת לשורותיה בתחנת קריית שמונה מתנדבים למערך הסיור והתנועה.

המעוניינים להציע מועמדות, (בריאות תקינה, בני 21 ומעלה, בוגרי שירות צבאי או בעלי פטור כדין) מוזמנים לפנות למשרד אגף המבצעים בתחנת קריית שמונה. הפניה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad