היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אלופים ללא הפסקה

זו הפעם הרביעית ש"סטודיו ליאל" מייצגת את קריית שמונה-ישראל בתחרות בינלאומית בפראג.

להקת "פרחי תמר", הלהקה הייצוגית של קריית שמונה התמודדו מול 24 להקות מ-20 מדינות. התחרות הייתה קשה מאוד בעיקר מול דרום אפריקה, ארה"ב ופנמה.

לקראת היציאה הרקדנים עבדו קשה, שעות רבות בסטודיו ע"מ להיות מוכנים כראוי לתחרות. ותמר כמו תמר לא ויתרה להם.

לפסטיבל יצאו 19 רקדנים מלווים בשתי אימהות מקסימות תמר טיאר וורד ממן, המורה בסטודיו מעיין כהן והכוראוגרפית המוכשרת וכמובן תמר מנהלת הסטודיו ואבנר בעלה שניצח על כל הצד הלוגיסטי.

הפסטיבל כלל גם שיעורי מחול באקדמיה של פראג, שייט על הוולטבה ונשף קסום בארמון מיכנה.

'סטודיו ליאל' קטף את הפרס הראשון בקטגוריית היפהופ, מקום שני על תלבושות ופרס מיוחד ויוקרתי של מארגני התחרות והשופטים לתמר צדוק מנהלת הסטודיו על עבודה מהנשמה, ארגון וסדר של הרקדנים.

תמר: "גם השמיים אינם הגבול עבורי. עם עבודה קשה והכשרת הרקדנים ע"י צוות מורים מקצועי ומשובח, יש אופציה אחת, להצליח".

במהלך השנה רקדני הלהקה מקבלים שיעורי קלאס, מודרני והיפהופ באופן קבוע מדי שבוע.

זה לא מובן מאליו שלהקה מהפריפריה הצפונית שהתמודדה מול עוד 3 להקות נחשבות מישראל (חיפה, ירושלים וגדרה) מקולג'ים ואקדמיות לריקוד מרחבי העולם, קוטפת את המקומות הראשונים.

לתמר חשוב לציין כי היפהופ זה עכשווי, גרובי וכיפי, אך הוא חייב לבוא עם ערך מוסף, בסיס איתן של קלאסי ומודרני על-מנת להכשיר רקדנים איכותיים.

בשנה הקרובה יש כמה הפתעות בסטודיו אחד מהם הוא שיעורי אקרובלנס ואימפרוביזציה סגנונות חדשים שמשגעים את העולם בתחום המחול, פסטיבלים חדשים לכל הגילאים, ולכן יש למה לחכות.

 

  • תמר, לפני התודות, מהו מקור השם של הלהקה, 'ליאל'?

תמר: "זה המעט שאני יכולה לגמול לקדוש ברוך הוא אשר ליווה ומלווה אותי לאורך כל חיי מאז שנולדתי. הרים אותי מכל נפילה, נשא אותי להצלחות ולטובות של חיי. זו הדרך שבחרתי להודות לקב"ה במו-שלו "לי-אל".

 

 

תמר: "אני מודה לבורא עולם על ההזדמנות שנתן לנו לייצג את המדינה בכבוד וכשרון רב. לרקדנים המוכשרים של "סטודיו ליאל" שהוכיחו מקצועיות בלתי מתפשרת ונוכחות בימתית נדירה. למעיין כהן הכוראוגרפית והמורה המדהימה שלנו שהכשירה את הרקדנים בצורה מקצועית ומושלמת.

לאולגה רוליץ' על תפירת התלבושות המהממות.

תודה לאימהות המלוות המדהימות ורד ממן ותמר טיאר על הליווי, התמיכה האהבה והסיוע בכל פרט.

לאבנר אישי האהוב על הליווי, התמיכה והסיוע הלוגיסטי.

תודה מיוחדת למר איזי שרצקי המלאך שלנו שאפשר את יציאתן של מספר בנות לחוות חוויה מעשירה ומהנה. תודה גם על האוטובוס לשדה התעופה שנתן עבורנו.

תודה לכל ההורים הנפלאים ששיתפו פעולה כל החודשים האחרונים, פרגנו ונתנו את אמונם בי ללא עוררין, תודה גם על קבלת הפנים הלבבית והחמה.

תודה לכל תושבי קריית שמונה היקרים שליוו אותנו בליבם, פרגנו והאמינו בנו לאורך כל הדרך, אין כמותכם אני מלאה הערכה והוקרה לכם.

תודה לאל על כל אלה בחיי".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad