היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אלתרמן שוב כבש את החרמון

מעל 200 רצים לקחו חלק במרוץ טיפוס החרמון ה-2 והגיעו לפסגת החרמון. טיפוס מצטבר של כ – 370 מ'. אורך המסלול הרגיל 2.7 ק"מ, אורך מסלול אתגרי ארוך 5.4 ק"מ, טיפוס של 752 מ'.

את המרוץ יזמה והפיקה חברת  מרתון ישראל בשיתוף אתר החרמון. במרוץ האתגרי הכפול זכה גם הפעם במקום הראשון דן אלתרמן מקיבוץ יפתח, שידוע ביכולותיו האתלטיות  בזמן: 35.59 דקות. האישה הזוכה היא קים דרמון בזמן של 47.42 דקות. שני הזוכים הינם מטובי הרצים בארץ.  בין הרצים נצפה עדנאן אסעד מבית ג'ן כאשר בידיו דגל ישראל לצד הדגל הצבעוני של העדה הדרוזית.
למרות החום הכבד,  בחרמון הטמפ' עמדה על 25 במפלס התחתון ו-22 בעליון מעלות והיה נעים. אתר החרמון פתוח למבקרים ללא תשלום. מגוון פעילויות לכל המשפחה בהתאמה מוחלטת לתוואי השטח באתר ואופי המקום: עלייה ברכבל מבקרים המעפיל לפסגה, סיורי קיץ מודרכים הכוללים היכרות עם החי והצומח באזור, סיור  מודרך לגבעות הקרב "העיניים של המדינה", גלישה במזחלות אקסטרים, נהיגה עצמית בקרטינג במסלולי הסקי וגלישה באבובי קיץ. מומלץ לנצל את הימים החמים לביקור מהנה בחרמון שיספק אופציה נפלאה לבילוי משפחתי בטבע, מול נופי הצפון המרהיבים לצד פעילות חווייתיות.

בין המשתתפים כיבד בנוכחותו הספורטיבית דימי אפרצב ראש מועצת קצרין .

 

לפרטים והזמנות: 1599-550-560    http://www.skihermon.co.il/

(הכניסה לאתר בקיץ והסיורים ללא תשלום, השימוש במתקנים ובאטרקציות בתשלום)

בתמונות : מקום 1 – דן אלתרמן, דימי ומיקי, הרץ הדרוזי עדנאן אסעד. צילום: אתר החרמון

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad