היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אתר הבית של "פורטל מדיה" משתדרג

 www.portalmedia.co.il

קרית שמונה התברכה מאז ומתמיד במוחות מבריקים ומחוננים של בוגריה, אך תמיד בקרב מול הערים הגדולות הפסידה אותם כשהחבר'ה הצעירים והמוכשרים מצאו את נחלתם במרכז הסואן. צחי פורטל, יליד העיר, פרח גם הוא בעיר הגדולה אך עשה תנועת פרסה וחזר לנחלתו, קרית שמונה, ועכשיו הוא מציע בעסק החדש שלו להיות במגרש האינטרנטי של הגדולים, ומספק לנו שירותי עיצוב ובניית אתרים ברמה שלא היכרנו. סיפור על הצלחה שנקראת פורטל מדיה שפורחת ומפריחה את השממה הצפונית. הצלחה.קום.

 

נעים מאוד 
צחי פורטל, בחור מקומי מוכשר מאוד, שהתברך בראיה צבעונית ומקורית לכל סוגי המדיה האפשריים. החל ממחשבים, מוסיקה, עיצוב וצילום נוגע צחי בכל תחום שרק מעניין אותו והכל מסתיים ביצירתיות מופלאה. צחי מוכר בעיר במיוחד בתחום המחשבים, אחרי שעבד ב"מרדנית מחשבים" בשיא פריחתה,  במקביל עסק בצילום וביצירת מוזיקה כולל תקלוט בפאבים באזור.
כמו רבים וטובים, עבר צחי לעיר הגדולה אי שם בתל אביב, ועבד בחברת מחשבים ותקשורת גדולה וקנה את עולמו, שמו וניסיונו. וכמו ק"שניקים רבים, החליט לחזור לבית אבא ולפתח את כישוריו בעיר כעצמאי בתחום המדיה והאינטרנט.

אופן ההכנה


כמו כל עסק חדש, החל צחי את פעילותו (ב-2008) בתחום בניית האתרים בהילוך נמוך. עם הזמן והביקוש, עלה שלב והקים את "פורטל מדיה". שם ההולם את שמו ועולמו יחדיו. אל העסק שהחל להניב פירות ואתרים, הצטרפה לינה יעקובוביץ', זוגתו לחיים, שעסקה במכירות ואדמיניסטרציה.
"במשך השנים תמיד הייתה תחושה שאנו ביחד ולחוד מסוגלים לעשות יותר, בכל עבודה שעבדנו בה הרגשנו חוסר סיפוק ומימוש עצמי", אומרים השניים, וכך כאמור, נולד העסק שאמור לספק לך כתובת לאתר בית משלך (תרתי משמע).

 

מי צריך את זה?     

תעשיית אתרי האינטרנט הולכת ומתעצמת בשנים האחרונות. אם בעבר רק ארגונים גדולים היו מרשים לעצמם להיכנס לרשת, היום כבר כל בית עסק קטן, אגודה או סתם אדם פרטי יכול להקים לעצמו אתר אינטרנט ולשתף את העולם בארבע אמותיו.  'פורטל מדיה' פונה ומותאמת לכלל הציבור למגזר העסקי ולמגזר הפרטי בדגש על התאמה אישית ללקוח, כך שבעצם כל גוף שמעוניין להקים אתר יכול למצוא את מבוקשו בפורטל-מדיה. שירות נוסף בעל יתרונות שצחי מציע הוא שליטה מרחוק, כך שבכל תקלה, בעיה, או צורך, ניתן להתחבר מהבית לאתר הלקוח ולא להגיע אליו באופן פיזי. זה יתרון עצום החוסך, זמן, כסף ופותר בעיות נגישות, במיוחד אם מדובר. בתקופה הנוכחית שהמהירות וזמן הם שם המשחק 'פורטל מדיה' יכולה למנוע את ההמתנה הארוכה לטכנאי ובעצם לטפל ברוב התקלות שלכם און ליין בזמן המיידי. השירות מתאים לרוב לאנשים שמתקשים לצאת מהבית, או עסוקים, או כל אחד שמעוניין לחסוך זמן וכסף השירות מתאים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקים.

 

 

צחי ולינה בכנס יזמות עסקית שנערך במכללת תל-חי, שם הציגו את החידושים שלהם בעולם המחשוב 



לסיום…

"שמנו לב כי באזור קרית שמונה אין רבים העוסקים בבניית אתרים, עיצוב גרפי, אנו מודעים לחממה האינטימית של העיר ובחרנו לעבוד פה מכמה סיבות, האוכלוסייה כאן מיוחדת וחמה, עם חלק גדול מתושבי העיר למדו, והכרנו מילדות לכן היה לנו חשוב לעבוד דווקא מכאן ולא במרכז, רצינו לתרום לעיר להוכיח ולעודד צעירים שאפשר לקדם ולהתקדם בעיר".

 

אתר הבית משודרג ומקצועי

בימים אלה עלה אתר משודרג חדש לחברת "פורטל מדיה". שדרוג האתר נעשה בעקבות הרחבות השירותים והמוצרים החדשים (בניית עמודי Facebook למשל) אותם מציעה החברה, ובנוסף ניתן דגש על של שירות ותמיכה ולווי הלקוח לאורך כל הדרך. האתר מעוצב בצורה יפה להפליא וכמובן שממנו ניתן לראות תיק עבודות והתרשמות כללית על איכויות החברה.

 

logo-portal media.jpg

תיק עבודות

בימים אלה עובדים צוות פורטל מדיה במרץ על המון אתרי אינטרנט ברחבי בארץ, בין היתר בקרוב יעלה האתר לשמיר אלבז– עורך וידאו, Cactus – אנימציה והדמיה ממחושבת ולארגון "מכבי צעירי מטולה".

בינתיים אפשר להתרשם מהאתרים של:


המעצב אמיר אשכנזי: www.amir-ashkenazi.com
הצלם יניב אלון :  www.yanivisraelalon.com
מעצב גרפי שושן משה: www.shushanmoshe.com
כפר הנופש "תאי ווילג':  www.thaivillage.co.il

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad