היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דרכא דנציגר עם הפנים לקהילה

חודש של פעילויות חברתיות ותרומה לקהילה בדרכא דנציגר. החודש יצאו תלמידי כיתות ח' להתנדבות בקהילה, במתחם "נשי אישי" המסייע לנשים נפגעות תקיפה מינית. התלמידים התגייסו למען המתחם, סידרו את הכניסה ועיצבו את הכניסה לבניין, שתלו גינת ירק, צמחי תבלין ופרחים. כל התלמידים היו שותפים בעשייה למען קהילת הנשים נפגעות תקיפה מינית. הם עבדו בחריצות, גילו מעורבות ועבדו יחד בשיתוף פעולה.

בנוסף לפעילות מיוחדת ומשמעותית זו, קבוצת המש"צים והפש"צים (מדריכי ופשושי של"ח) הבית ספרית, המורכבת מתלמידי שכבות ט' ו-י', אירחו בית ספר מפתח תקווה שהגיעו לעיר במסגרת הטיול השנתי שלהם. קבוצת המש"צים של דרכא דנציגר הדריכה אותם במסלול הבניאס ושני בתי הספר טיילו במסלול ביחד וקיימו מעגלי שיח ומשחקי דרך. התלמידים ייצגו את בית הספר בכבוד והראו כי יש לנו את בני הנוער הטובים בארץ.

כמו כן, תלמידי החטיבה העליונה פעלו בתוך בית הספר. בחודש האחרון התקיים יום מנקות בחטיבה העליונה. במסגרת יום זה, תלמידי מועצת התלמידים, ותלמידים מתנדבים נוספים בבית הספר, החליפו את המנקות ליום אחד וניקו את בית הספר במקומם. כאות הוקרה לעבודה הקשה והמסורה שמנקות בית הספר עושות מידי יום, בחרו התלמידים, ביחד עם הנהלת בית הספר, לשלוח את המנקות לארוחת צהריים מפנקת. נציגי התלמידים הגיעו להפתיע את המנקות וחילקו לכל אחת מהן תעודת הוקרה.

חניתה מעוז, מנהלת דרכא דנציגר: "מעבר להיות בית הספר מוביל במצוינות, אנו רואים חשיבות רבה גם בעשייה חברתית-ערכית. אני גאה בתלמידים שלנו שלקחו חלק ביוזמות המבורכות האלו ובטוחה כי התחושה של הנתינה, והקבלה בחזרה, עוטפת אותם ומעודדת אותם  להמשיך ולפעול למען הקהילה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad