היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הוחרמו עשרה זוגות אופניים חשמליים

בפעילות יזומה של המשטרה, התקיים השבוע מבצע אכיפה כנגד קטינים מתחת לגיל 16 הרוכבים על אופניים חשמליים בניגוד לתקנות. נתפסו והוחרמו 10 זוגות אופניים של קטינים מתחת לגיל 16 שנתפסו רוכבים על אופניים חשמליים. הקטינים והוריהם זומנו להמשך טיפול בתחנת המשטרה. מהמשטרה נמסר כי התקנות החדשות אוסרות על קטינים מתחת ל-16 לרכב על אופניים חשמליים. על הרוכבים מעל גיל 16 לחבוש קסדה ולהצטייד באמצעי בטיחות. המבצע יימשך עד למיגור התופעה.

מפקד התחנה סנ"צ רן אופיר אומר: "אנו מייחסים חשיבות רבה לכל נושא הבטיחות של הולכי הרגל ורוכבי האופניים ונמשיך לפעול בעתיד בנושא האכיפה. אנחנו רואים את ההורים ומערכת החינוך שותפים בהסברה וחינוך, ובכוחות משולבים אנחנו בטוחים שנקטין ונצמצם את התופעה בצורה דרסטית".

מה שמעודד במבצע הזה היא העובדה שסוף-סוף רשויות המדינה החלו לפעול במקום שההיגיון לא הבין כיצד לא פעלו עד עכשיו.

למותר לציין שידי השוטרים היו כבולות בגלל שהכנסת התמהמה ולא יצרה את התשתית החוקית לפעילותה של המשטרה. עכשיו משוועדת הכנסת התקינה את התקנות והן אושרו, המשטרה פועלת.

 

 

סמים לצריכה עצמית חחח

השוטרים חשבו שמדובר במתיחה פורימית כאשר הגיעו במהלך חיפוש בביתה של חשודה תושבת קריית שמונה בשנות ה 40 לחייה שטענה שהסמים שנתפסו (בתמונה) מיועדים לשימוש עצמי. השוטרים שאצלם פורים זה עוד יום עבודה (קשה) לקחו אחר כבוד את האישה יחד עם האמצעים המעידים שמדובר ב'עוסק מורשה' ואת חומרי הגלם המסוכנים.

השוטרים, החשודה והחומרים התייצבו בפני שופט אשר האריך את מעצרה גם לצורכי המשך חקירה.

 

 

לפעמים שמחים

משטרת קריית שמונה ערכה השבוע מסיבת פורים במרכז התעסוקה לבעלי מוגבלויות בקריית שמונה. שוטרים ומתנדבים הגיעו למקום לשמח את הנוכחים לכבוד חג פורים. השוטרים והמתנדבים חילקו לנוכחים משלוחי מנות, רקדו ושרו עימם, הוצגו בפניהם ניידות המשטרה וחבלן משטרתי הציג בפניהם את הרובוט המשטרתי. האירוע היה חוויתי ומהנה לכל הצדדים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad