היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

החינוך במבואות חרמון לשיאים חדשים

במבואות החרמון כ-1,750 תלמידים בגילאי 6-21, חלקם לומדים בבתי הספר של הרשות וחלקם בבתי ספר של השותפות עם מוא"ז גליל העליון.

ראש המועצה, בני בן- מובחר: "התלמידים שלנו, הם דור העתיד שלנו, לוקחים חלק בכמה וכמה פעילויות התנדבותיות כמו: מיחזור פסולת, הקמת בית קפה שגם ההורים תרמו רבות בהקמתו והכנסותיו מושקעות בפעילות ילדי המושב.

בנוסף לתחושת הסיפוק שמלווה את הילדים בזמן ההתנדבות ולאחריה, מקבלים גם הם תרומה על מעשיהם בשיתוף המשרד לפריפריה, נגב-גליל, למשל, בימים הקרובים כל תלמידי כתות י' ברשות, יקבלו מתנה רישיון לתוכנות YSCHOOL שיסייע להם להתכונן לבגרויות, בנוסף כל תלמידי הגנים שהשתתפו בקייטנות הקיץ יקבלו זיכוי חלקי על ההוצאות.

במשך הקיץ, דאגו במועצה להתאים ולהנגיש את מוסדות החינוך, וההספק לא קטן בכלל.

ב-3 גני ילדים, הותקנה כיתה יבילה בשל גידול בית הספר ברמת כורזים, מוזגו כל כתות הלימוד ברשות, קרי ב 12 גנים ו-3 בתי הספר שלנו והוחלפו תקרות אקוסטיות.

ההנגשה טופלה בכל מוסדות החינוך.

"החלטנו לקראת תשע"ז לצאת להשקעה מסיבית, והמועצה העמידה מאות אלפי שקלים מתקציבה השוטף בנוסף למענקי משרד החינוך, וסה"כ ההשקעה הפיזית לקיץ זה נעה סביבות שני מיליון שקלים. חשוב לי לבשר לאזור, שהסתיימו העבודות במרכז ההידרותרפי המחודש, כך ששעריו פתוחים לכל האוכלוסיות המיוחדות, וזה כולל גם את כל תלמידי החינוך המיוחד, נכי צה"ל, חיילים המופנים לטיפולים ותושבים המגיעים עם הפניית קופות החולים השונות", אומר בן מובחר ל"חדשות הגליל".

 

קרלוס גולדברג מנהל מחלקת החינוך במועצה: "המועצה הוסיפה גם מגמות חדשות. בית הספר "רמת כורזים" גדל ב-12% בשל ההרחבות הקהילתיות, ולכן  בשנת, תשע"ז פותחים לראשונה כתה שלישית בשכבת א', וזה אומר שצפויה להתווסף בניה של 6 כתות נוספות בבית הספר. המועצה בהליכי קבלת אישור לבניית אגף חדש בבית הספר, על מנת לקלוט את ההרחבות במושבים: אמנון, כחל, משמר הירדן, אליפלט וקיבוץ קדרים", כך אומר קרלוס, ומוסיף "בית ספר "עגורים" החדש קולט תלמידים משתיים עשרה רשויות שונות, וקוצר הצלחות רבות, ולשנה הבאה כל הכתות מ-ז' ועד י"ב תהיינה בתפוסה מלאה. כך גם לגבי בית ספר "שחפים" הקולט תלמידים מעשרים וארבע רשויות שונות".

 

אופיר בינדר מנהל המתנ"ס במועצה: "חוץ מפעילויות התנדבותיות, עברה על התושבים שנה מלאת חוויות מטיולי הגיבוש, פעילויות החגים, מפגשים, וכמובן, ערבי התרבות.

בין האמנים שלקחו חלק בערבי התרבות במתנ"ס הם עופר גביש ויוסי גמזו, גיא ורועי זוארץ, גיא ויהל שבאו להופיע בפני הנוער, נדב אבקסיס, במופע שכולו הומור משובח ומי אם לא האחת והיחידה, הלא היא עינת שרוף במופע שירה בציבור.

לא נשכח גם את הטברנה, הערב היווני, וערב הזמר הקובני- צרפתי ואת ערב השירה העברית עם מיקי ואירית".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad