היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המשטרה החרימה מערכות קריוקי, קלאבקאר ושפכה אלכוהול

המשטרה הזהירה על השימוש הלא מתחשב של הקריוקי, והשבוע היא מממשה את האיום ונקטה בפעולות מעשיות של החרמת ציוד. בעקבות תלונות חוזרות ונשנות מצד תושבים אשר עוצמת הקול ולעיתים גם איכות הזמר מפריעים את מנוחתם, החרימה המשטרה מערכות קריוקי.

במשטרה הדגישו שאין הם חפצים בהשבתת שמחות, אולם נושא הקריוקי הפך לפרוץ וכל אחד מחליט לעצמו מתי לשיר, באיזו עוצמה ועד איזו שעה. "זה לא בא בחשבון", אמרו במשטרה "זכותם של השׁרים ליהנות ולשיר, כל עוד זה לא פוגע באחרים. זמן רב סמכנו על שיקול הדעת של המשתמשים שידעו להתחשב, אולם זה לא צלח, ולכן אנחנו אוכפים את הנושא".

החרמת הקריוקי התבצעה ביום שישי האחרון במבצע איכות חיים שמטרתו לטפל במטרדי רעש ובמטרדים המפריעים לציבור. במהלך המבצע שנערך בקריית שמונה ובנחלים עוכב קטין אשר נהג ללא רישיון ובחיפוש בכליו נתפס פגיון וחומר החשוד כסם. קטין נוסף עוכב לאחר שנתפס נוהג בקלאבקאר ללא רישיון, נחקר ושוחרר. הקלאבקאר נתפס והוחרם ל 30 יום. במהלך המבצע נרשמו 10 דוחות תנועה, בוצעו 53 שפיכות אלכוהול, וכמו כן הוחרמו 4 מערכות קריוקי אשר גרמו להקמת רעש חזק וזאת לאחר שהתקבלו תלונות על רעש מאזרחים.

במשטרה שבים ומזהירים לנהוג בהתחשבות, במיוחד בימי הקיץ והחופשה בה החלונות פתוחים ועוצמת הרעש מפריעה שבעתיים.

 

 

סבא גידל מריחואנה בעציץ

השבוע ביצעה המשטרה חיפוש עפ"י צו בימ"ש בבית חשוד תושב קריית שמונה בשנות ה 60 לחייו ובחיפוש נתפסו ברשותו 3 שתילי מריחואנה. החשוד עוכב בתחנת המשטרה ונחקר בגין גידול סמים. שוחרר בסיום החקירה בערבות.

 

 

במשטרה מחבקים את הילדים המיוחדים

במסגרת שת"פ קהילה-משטרה הגיעו לתחנת המשטרה בקריית שמונה נערים כבני 17 בעלי צרכים מיוחדים מבית ספר "רננים" לחינוך מיוחד ולמדו הרגלי עבודה והרגלי התנהגות וזאת מתוך מטרה להכשירם לתעסוקה ולסייע להם להשתלב בחברה. הנערים סייעו בתחזוקת התחנה, ובסיום הפעילות הוענקה לתחנת המשטרה תעודת הוקרה והערכה מבית הספר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad