היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

זיו צברי מרכזת "כנפיים של קרמבו": עושה הכל, רק בדרך שונה

השבוע, לרגל ציון יום האישה הבינלאומי, בחרו פעילי סניף קריית שמונה של 'כנפיים של קרמבו', תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, את זיו צברי בת ה-17 כגיבורה שלהם, וכמי שמעוררת השראה בכל אחד ואחד מהם. זיו כתבה על חייה ועל האתגרים עליהם היא מתגברת.

'כנפיים של קרמבו' הואארגון מצמיח ומעצים של מנהיגות נשית צעירה.

את הפעילות בסניפים מובילות בעיקר נערות צעירות שעומדות בראש הפירמידה הניהולית של הסניפים ברחבי הארץ. נערות ערכיות, בוגרות, מחויבות ויוצאות דופן בעשייה שלהן. נערות בגילאי 16,17 שמשמשות כמרכזות הסניפים, ובתפקידים ניהוליים כמו: רכזות לוגיסטיקה ובטיחות, רכזות חניכים ומשפחות, רכזות חונכים, רכזות הדרכה ורכזות תקשורת. מאחוריהן עשייה גדולה וחשובה שיוצרת שינוי חברתי אמתי בחברה הישראלית בכל מקום בו קיים סניף של התנועה.

זיו צברי, 17, מרכזת את סניף "כנפיים של קרמבו" בקריית שמונה. זיו מאובחנת מזה שבע שנים כסוכרתית נעורים (סוג 1), צליאקית (רגישה לגלוטן) ונולד​ה​ כבדת שמיעה.

​זיו היא נציגה במועצת הנוער של האגודה לסוכרת נעורים, לוקחת חלק בפרויקט חברתי לילדים עם צרכים מיוחדים, מדריכת של"ח צעירה ​ומרכזת את סניף קריית שמונה

בתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו'.

​ומה אומרת זיו על עצמה: ​

"ההתמודדות לא קלה, היא תלויה בהרבה כוח רצון, אופטימיות וגם רגעי משבר שלומדים להתגבר עליהם ולהמשיך הלאה. אני חיה את חיי בלי מגבלות, רק בדרך קצת שונה מאחרים".

זיו יודעת מה צריך לעשות, ועיקר כוחה בעשייה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad