היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדש בחרמון: בעקבות נסיכת הקרח

בחרמון לא נחים לרגע וכל קיץ מוסיפים עוד תוכן ופעילות למבקרים הרבים שבוחרים להצטנן בהר הגבוה במדינה. הפעם הוטלה על המבקרים באתר משימה רצינית למצוא את נסיכת הקרח, לפני שכתר הקרח שלה יימס.  60 דקות  עומדות לרשות המחפשים, כדי לאתר את הרמזים שהשאירה הנסיכה אחריה. תוך כדי החיפושים נפגש עם המלך ומלכת הקרח,  עם גולש סקי שמחפש את מדרונות השלג, עם שוליית המלך שבזמנו החופשי חוקר את פרפרי החרמון, בידיהם נמצאים רמזים שהשאירה הנסיכה. כל דמות, חפץ וסימן יכולים לספק רמז. הרמזים נמצאים בתפאורה הטבעית של ההר והמשחק על זמן.

60 דקות בלבד ידרשו לאתר את הרמזים שיובילו למציאת הנסיכה, לפני שכתר הקרח יימס לעד.

איך זה עובד?

מדובר בפעילות יומיומית למשפחות במהלך חודשי הקיץ, במרחב מתחם בית הספר לסקי. הפעילות מתבססת על שימוש בסמארטפונים האישיים של המשתתפים בתוספת אביזרים טכנולוגיים שימתינו במתחמי הפעילות המפוזרים בשטח. בכל תחנת משחק תמתין תיבת עץ הנעולה במנעול דיגיטאלי שאת הקוד שפותח אותו יש לפענח כחלק ממשימות המשחק, בתוך תיבת העץ ימתינו רמזים. בין המשימות: פאזל גדול שיש להרכיב  נכון בכדי לגלות רמז , צילום משפחתי בחזית  מסך ירוק וקבלת תמונה בה יופיע הרמז במקום המסך, צפייה בקטע וידאו באמצעות משקפי vr, הזזת חלקיקי מתכת באמצעות מגנט, המחזת קליפ משפחתי לשיר "מלכות החרמון", בכל תחנת משחק נחשפים לעוד חלק מהעלילה ומלקטים עוד רמז שיעזור בסיום, עם ליקוט כלל הרמזים, ניתן יהיה לפענח את קוד המשחק. (מתאים לכל המשפחה)

עלות: 20 ₪ לאדם. אין צורך בהרשמה, רוכשים כרטיסים בקופות האתר

ביקור קיץ בחרמון יספק לכם הזדמנות נפלאה לבלות במזג אויר נהדר, בטבע, מול נופי הצפון המרהיבים לצד פעילות חווייתיות לכל המשפחה ושלל אטרקציות, רכבל, סיורים מודרכים, מגלשות אקסטרים, אבובי קיץ ונהיגה עצמית בקרטינג.

לפרטים והזמנות:1599-550-560 http://www.skihermon.co.il/

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad