היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חוויית הלימוד ברמב"ם

תלמידי כיתה א' בהובלת המחנכת ברוריה זריהן והרב דוד אלקיים, חגגו ברוב פאר והדר את קבלת הסידור בבית הכנסת "בן איש חי" בהשתתפות ראש העיר ומיכל סעדיה שסיפרה לילדים על בנה לירן סעדיה ז"ל, על דמותו והערכים עליהם גדל כתלמיד ונער. הילדים קיבלו את הסידור לצד ארון הקודש וספר התורה לזכרו בבית הכנסת. הילדים דקלמו משניות, שרו והציגו בשמחה בפני ההורים הנרגשים.

תלמידי כיתה ה1 עם המחנך יצחק לוגסי קיימו ערב 'קשירת ציציות' יחד עם ההורים והעמיקו את הלמידה בנושא מצוות הציצית.

כל תלמידי בית הספר למדו על דמויות החמ"ד, הרב והרבנית גורן, צפו בסרט על תרומתם הרבה והענפה למדינת ישראל, אספו מצרכי מזון למפעל חסד וחמ"ד אותם יעבירו למשפחות נזקקות והשתתפו ביום ניקיון עירוני לניקיון סביבת בית הספר כלקיחת אחריות על המרחב השכונתי והקהילתי.

תלמידי כיתה ו1עם המחנכת מורן דהן ביקרו בלשכת ראש העיר לקבלת פרס הכיתה המנצחת בתחרות התלבושות העירונית, יום כיף וברכת ראש העיר.

ילדי גני החמ"ד זכו גם הם ליהנות ממגוון הפעילויות, תלמידי כיתות ה' יצאו לכל גני החמד בעיר לפעילות בנושא חסד וערבות הדדית, ילדי הגנים נהנו מאוד מהמפגש עם התלמידים. השבוע ביקרו ילדי הגנים בבית ספר רמב"ם ליום למידה חווייתי לקראת חג הפסח, אפו מצות בהדרכת הרב מאיר מבית חב"ד, יצרו את צלחת הסדר עם המורה ריקי ויצאו עם הגדת פסח לצביעה. מי ייתן ופעילויות אלה יעמדו לזכות התלמידים, פסח כשר ושמח לכל בית ישראל.

רמבם (1) רמבם (2) רמבם (4) רמבם (3) רמבם (5) רמבם (6) רמבם (7)

אולי יעניין אותך

Bottom ad