היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"צוות מיוחד, תלמידים ראויים וערכים, זה סוד ההצלחה שלנו"

 

הרצל בן אשר

תענוג מיוחד היה לפתוח את שנה"ל השנה במתמיד-ישיבתית-דרכא עם הישג ההופך למסורת ומצביע שהעבודה היא על השורשים, והפירות הם תוצאות ההשקעה והעמל בכל תלמיד ותלמיד. השנה מככבים תוצאות הבגרות אי שם בצמרת הישגי מערכת החינוך בישראל, עובדה המציבה את בית הספר בליגת העל של בתי הספר המובילים בבגרות

עם פתיחת שנת הלימודים התבשרו בישיבתית חמ"ד דרכא המתמיד כי שוב הם זוכים להיות בין 10% מבתי הספר המצטיינים של מדינת ישראל ומדורגים בדירוג מספר אחת. נציין כי זו הפעם השלישית ברצף בה זוכה הישיבתית בדירוג זה ומביאה לקריית שמונה ולחינוך הדתי בעיר המון כבוד. הנהגת העיר והעומד בראשה אביחי שטרן מלווה בסגניו וסיגל כהן מנהלת אגף החינוך, הגיעו לברך את התלמידים במהלך השבוע, ראש העיר בירך את התלמידים והצוות על ההישגים המכובדים ואיחל כי גם בשנים הבאות תמשיך הישיבתית לעמוד בחוד החנית של מערכת החינוך במדינת ישראל ותוסיף להביא כבוד לעיר. סגן ראש העיר והממונה על תיק החינוך בעיר אופיר יחזקאלי נשא דברים והזמין את התלמידים להמשיך ולקחת חלק גם במגרות הלא פורמאליות ולהמשיך לתרום בעשייה החברתית ברחבי העיר.

– מנהל הישיבתית הרב אריאל פריש, כיצד מייצרים הצלחות מסוג זה? 

הרב פריש: "אני לומד כל יום מחדש את הייחודיות והמיוחדות של הקהילה בעיר, את הצוות והתלמידים. בנוסף התעצמה ההבנה בחשיבות שיתופי הפעולה עם כלל הגורמים התומכים בבית הספר החל מהעירייה, הנהלת המחוז במשרד החינוך, החמ"ד ורשת דרכא שזו ההזדמנות להודות להם על תמיכתם הרבה".

– מה סוד הצלחה שהביא להישגים בשנים בהן אתה מנהל?

הרב פריש: "סוד ההצלחה הוא הצוות, שיתופיות ושקיפות, אחריות ומסירות אין קץ לתלמידים. אנו מקפידים לדאוג שכל תלמיד ירגיש שיש לו כתף תומכת הן בתחום הלימודי והן בתחום הרגשי והאישי ומתוך חיבורים אלו צומחות ההצלחות".

– מהן שאיפות והמטרות אותן הצבת למערכת, דרכם יעצבו את דמותו הרוחנית של בוגר מערכת הישיבתית? 

הרב פריש: "חזון בי"ס הוא אבן היסוד לחינוך הבנים. שאיפה לגדל תלמידים בני תורה, באקלים תורני בריא של תורת חיים. חינוך לערכים של דרך ארץ ומידות טובות, אהבת העם והארץ מתוך קשר אישי חם וטוב. ולאורם של ערכים ציוניים ודמוקרטים. אנו מאמינים מאוד בתלמידים ורואים באמונה זו את הבסיס לקידומם האישי הרוחני והלימודי".

– ולסיום ?

הרב פריש: "לתלמידינו בישיבתית ולכל בית ישראל שנה טובה ומבורכת מלאה בעשייה חינוכית מצמיחה מתוך אהבה, אמונה ושמחה בעבודת ה'".

בתמונה: ראש העיר, סגניו, מנהל בית הספר ומנהלת אגף החינוך.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad