היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ליווי אקדמי של מרכז המורים הארצי להוראת המדעים באוניברסיטת ת"א ליצחק הנשיא'

בבית הספר יקום קמפוס לימודי שיציע לתלמידים מגוון קורסים לבחירה בנושאי לימוד אותנטיים מגוונים, נוסף למקצועות הליבה.

בית הספר יצחק הנשיא יהפוך למוסד חינוכי שמוביל חדשנות פדגוגית בדגש על פדגוגיה מוטת עתיד, כך סוכם בפגישה שקיימו בשבוע שעבר מנכ"ל העירייה יורם ביטון, מנהלת בית הספר יצחק הנשיא סמדר בלום וד"ר מירי דרסלר ראש מרכז המורים הארצי בחינוך היסודי המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי אוניברסיטת תל אביב.

במטרה לחזק את בית הספר החליטו בעירייה לצאת מהקופסא ולצורך זה התקיימה פגישה עם ד"ר דרסלר מאוניברסיטת תל אביב שהחליטה להרים את הכפפה ולהעניק ליווי אקדמי לבית הספר יצחק הנשיא.

מרכז המורים הארצי יעניק לבית הספר תמיכה אקדמית ופדגוגית, לצד קמפוס לימודי שיקום בבית הספר ויציע לתלמידים מגוון קורסים לבחירה בנושאי לימוד אותנטיים מגוונים, בנוסף למקצועות הליבה.

תחומי הייחודיות של בית הספר יהיו המדעים וההנדסה. הדגשים הפדגוגיים יהיו פתרון בעיות, שיתופיות וחינוך הטרוגני.

הממונה על הוראת מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך אילנית אייזיק תבחן בשבועות הקרובים את נושא הצטיידות בית הספר כדי להתאימו לתוכנית הלימודים הייחודית.

עוד סוכם כי מנהלת בית הספר ידלין (אקדמיה למדענים צעירים) מראשון לציון תייעץ למנהלת בית הספר יצחק הנשיא בהתאם לצרכים של בית הספר בכל הנושאים הקשורים למודל הקמפוס הלימודי שמיושם בבית ספרה.

בתחילת חודש ספטמבר נקבעה ישיבה עם כל הגורמים המעורבים בנושא, כדי להציג את המודל הפדגוגי החדש של בית הספר.

 

ראש העיר אביחי שטרן: "מדובר בבשורה של ממש עבור תלמידי בית הספר יצחק הנשיא והוריהם. אנחנו משוכנעים שהמהלך יובל לפריצת דרך פדגוגיות ויגביר את שביעות הרצון של התלמידים וההורים מהחינוך בבית הספר יצחק הנשיא. כפי שהבטחתי אני שם את החינוך במרכז העשייה העירונית. אנחנו צועדים יחד צעד נוסף קדימה בדרך להפיכתה למערכת חדשנית ומובילה".

מנכ"ל העיריה יורם ביטון: "ההחלטה להיכנס לתהליך היא אבן דרך משמעותית למערכת החינוך בכלל ולבית הספר יצחק הנשיא בפרט. הצלחתו תלויה במידה רבה בהובלה משותפת של התהליך על-ידי כל בעלי העניין. זו הזדמנות נהדרת למימוש שאיפותיהם של כלל אנשי החינוך בקריית שמונה ולהפיכת בתי-הספר בעיר למוקד משיכה עבור אנשי חינוך מצוינים ותלמידים מהעיר ומהאזור".

סגן ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי וחברת המועצה חן אדלר, ממוני החינוך החדשים, בירכו על המהלך ויקדמו פגישה בקרוב  לקידום התהליך.

סיגל כהן מנהלת אגף החינוך בעיריית קריית שמונה: "מערכת החינוך בעיר היא מערכת חינוך טובה ואיכותית. אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים להמשיך ולטפח את המערכת ולהכניס תוכניות חדשות להעצמת התלמידים. אין ספק שתלמידי והורי בית הספר יצחק הנשיא ייהנו משיתוף הפעולה עם אוניברסיטת תל אביב ומהקמפוס הלימודי שיוקם בבית הספר".

אולי יעניין אותך

Bottom ad