היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: אשת המטופל הכתה את המטפל, סמים ומתחזקים

אנחנו רגילים לשמוע על מטפלות המכות ומתעללות בקשישים וחסרי ישע. השבוע הופתעו במשטרה לשמוע תלונה של …מטפל אשר טען שאישתו של המטופל מכה את המטפל.

עובד זר המטפל בקשיש בביתו באחד הישובים באזור התלונן השבוע במשטרה כי אישתו של הקשיש מכה אותו באופן קבוע. החשודה בשנות ה-50 לחייה נחקרה, מסרה גרסתה ושוחררה בתנאים לאחר החקירה.

 

 

סמים בביתם של שלושה חשודים

בפעילות משרד הבילוש השבוע בוצעו חיפושים עפ"י צווי בית משפט בבתיהם של שלושה חשודים תושבי קריית שמונה והסביבה. בחיפושים נתפסו סמים מסוגים שונים ואצל אחד החשודים נתפסו 2 שתילי מריחואנה. מדובר בחשודים בשנות ה -20, 30 ו-40 לחייהם. החשודים נחקרו, מסרו גרסתם ושוחררו בסיום החקירה. בתום החקירה, התיקים יועברו ליחידת התביעות של המשטרה לבחינת הגשת כתבי אישום כנגד החשודים.

 

 

 

נעצרו מתחזים לנהגים

בפעילות משרד התנועה והסיור נתפס השבוע נהג כאשר הוא נוהג תחת השפעת סם וזאת בפעם השנייה. הנהג נעצר, הובא בפני שופט והוגש נגדו כתב אישום. רכבו נתפס ל-60 יום. כמו כן נתפסה נהגת תושבת האזור שהתחזתה לאחותה בפניי השוטרים והוברר כי היא נוהגת ללא רישיון בתוקף מזה 6 שנים. הנהגת נחקרה ורכבה נתפס. בפעילות נוספת עוכב נהג תושב אחד הכפרים לאחר שהתחזה לאחר בפניי השוטרים והוברר כי הוא נוהג ללא רישיון בתוקף. הנהג נחקר ורכבו נתפס. נהגים, סעו בזהירות ושימרו על חייכם וחיי יקירכם.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad