היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: זלזול בחיי אדם וסיכון אחרים

פעילות משרד התנועה, השיטור הכפרי, הסיור והשיטור העירוני של תחנת קריית שמונה נרשמו השבוע 77 דוחות תנועה. 39 דוחות נרשמו על חגורות בטיחות והתקני ריסון, 10 דוחות על שימוש בפלאפון בזמן נהיגה ו-5 דוחות על אי מתן זכות קדימה להולכי רגל.

המשותף לכל העברות הללו היא זלזול בחוקי תנועה בסיסיים שיש נהגים המזלזלים בהם וגורמים לפגיעות ותאונות שאפשר למנוע. במשטרה מציינים בין היתר את העברות בהן נהגים מסכנים את בני משפחותיהם, בהם ילדים קטנים חסרי ישע שהוריהם מפקירים את ביטחונם בזה שאינם מסיעים אותם בכיסא בטיחות או שלא משתמשים בהתקני ריסון שכל תכליתם, שמירה על שלומם של הילדים הרכים.

נהגים יקרים, המשטרה תמשיך בפעילות אכיפה במלוא הנחישות. אנא סעו בזהירות ושמרו על ביטחונכם וביטחון יקירכם.

 

המשטרה עם ילדי רננים

בית ספר רננים לחינוך מיוחד ממשיך את פעילותו כרגיל גם בימי החופש הגדול.

צוות המורים, המנהלת רחל מזרחי והסייעות עומדים תדיר לשירותם של הילדים הנפלאים השבוע הצטרפו אליהם שוטרי תחנת קריית שמונה וערכו יום קהילה-משטרה על ידי שוטרי משרדי התנועה והשיטור הקהילתי. האירוע היה בשיתוף חבלן משטרתי ובהשתתפות כ-150 תלמידי בית הספר.
במהלך האירוע הציג החבלן תצוגה מרשימה של אמצעי משטרה שונים כגון רובוט משטרתי ועוד, וכן הוצגו אמצעים שונים של ניידות משטרה.
"הילדים נהנו מאוד מהחוויה המיוחדת שהעניקו להם שוטרי קריית שמונה והחבלן המשטרתי. תודה גדולה לשוטרים הנפלאים. היה זה יום מהנה וחוויתי לכל המשתתפים", אמרו בבית הספר בסיום המפגש.

 

 

שיטור עירוני

שכנות טובה

ריבוי אוכלוסיית חזירי הבר באזור מביאה אט-אט את את החזירים לפלוש אל תחומי המגורים בפאתי קריית שמונה. תופעה זו מוכרת ומטופלת בארץ ובעולם בהם פולשים חיות בר לתחומי הישוב בחיפושם אחר מזון. בחוץ לארץ לא מתרגשים מהתופעה והתושבים למדו לחיות בשלום עם שכניהם חיות הבר.

בנוסף לחזירי בר מצויים באזור קריית שמונה שועלים, תנים ושפני סלע, וגם חיות בר אחרות, במספרים קטנים.

השבוע, יחידת השיטור העירוני בשת"פ רשות שמורות הטבע ביצעה מבצע נוסף לדילול החזירים המגיעים בערב לקרבת הבתים.

הגורמים הטיפוליים מציינים שאין צורך להיתפס לבהלה ולהותיר את הטיפול בידיהם של אנשי המקצוע.
מכוונים תנועה

בשבוע שעבר סיפרנו על העומסים הכבדים שנוצרים בכניסה וביציאה מאזור התעשייה הצפוני עקב עומסי תנועה בשל המבקרים הרבים השוהים בימים אלה באזור שלנו.

כפי שהבטיח מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון, החלו השבוע שוטרי השיטור העירוני ומשטרת ישראל לכוון את התנועה בצומת בשעות השיא.

למרות זאת פנו מספר לא קטן של נהגים שקראו את הידיעה על ההכנה ואמרו "הרעיון מצוין, אבל השוטרים נמצאים מעט מאוד זמן. הבעיות הן בשעות הצהרים ואחר הצהרים. ממש קשה לצאת מאזור התעשייה ואנחנו נתקעים שם לפעמים במשך עשרים דקות ויותר".

 

כלבים מסוכנים

בפעילות משותפת עם המחלקה הוטרינרית הוצא צו למסירת כלבי פיטבול שהטילו אימה ופחד להסגר בכלביה. "הכלבים האלה מסוכנים ואסור להם להסתובב ללא חסם ובעלי הכלב. הסכנה היא לכל אדם, מבוגר כצעיר", הדגישו בעירייה.

אזהרה לנהגים

בשבוע הקרוב יתמקדו שוטרי ופקחי היחידה באכיפת חניות נכים, חניה במפרצי תחנות אוטובוס, חניות בריוניות החוסמות מעבר ומפריעות לתנועה וחניית משאיות מעל 10 טון במקום שלא יועד להן.
אנא חנו כחוק .

אולי יעניין אותך

Bottom ad