היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: 'ינשופים' ביציאה מאולמות השמחה, נהיגה תחת השפעת סמים וחזירים ב'מחיר למשתכן'

'ינשופים' ביציאה מאולמות השמחה

עונת החתונות והאירועים בהם האלכוהול משחק תפקיד, יצאה לדרך.

לצד הרצון לחגוג ולאבד מעט את הראש, עדיין קיימת הסכנה של נהיגה בשכרות. מבלים רבים, בעיקר צעירים, מגיעים לאירועים הללו עם הרכב של ההורים ושותים מעט מעל המותר.

ביציאה מהאולם מחכה להם הפתעה בדמות ניידת משטרה ו'ינשוף' הבודקים אותם כדי לוודא שעם עלייתם לרכב הם כשירים לנהוג.

אין בדברים הללו כדי לבקר את עבודת השוטרים. הם עושים את שלהם, וטוב שכך. העניין הוא לעורר את תשומת הלב של החוגגים לסכנה, ואם מישהו החליט לשתות מעבר למפלס הפיכחות אז שלא ינהג או ייסע עם חבר הנמצא בהכרה מלאה.

במשטרה אומרים שהם לא נגד החוגגים, חלילה "אנחנו בעד שהחיים היפים של החבר'ה הצעירים ימשכו לעוד הרבה שנים ולהרבה מסיבות, ולא יגדעו עקב נהיגה בשיכרות".

נהיגה תחת השפעת סמים ועקיפות מסוכנות

במהלך מבצעי תנועה שנערכו השבוע, נתפס תושב קריית שמונה נוהג תחת השפעת סם. הנהג, היווה סכנה מוחשית ומידית לנהגים אחרים ולמשתמשים בדרך בעובדה שעלה על הכביש כאשר אינו כשיר כלל לנהיגה. רישיונו נשלל ל-30 יום ורכבו הושבת.

סה"כ נרשמו 60 דוחות תנועה על ידי שוטרי הסיור, השיטור העירוני ומג"ב. בקריית שמונה בלבד נרשמו 30 דוחות בגין אי חגירת חגורות בטיחות, ובישובים בסביבה נרשמו עוד 16 דוחות, אף הם על אי חגירת חגורות בטיחות והתקני ריסון.

תופעה חדשה-ישנה היא העקיפות המסוכנות. 4 נהגים תושבי האזור נתפסו מבצעים עקיפות מסוכנות. לנהגים נרשמו דוחות והם הובאו לבית משפט לשיפוט מהיר.

במשטרה מזכירים שבעניין העקיפות בהחלטה משתלבים מספר רב של גורמים, חלקם מתבססים על הערכות הסובייקטיביות של הנהג. לא פעם קורה דבר בלתי צפוי, אם מכני ואם על ידי גורם שאינו בשליטת הנהג, ואו אז נחשפים לסכנה ממשית, ואפילו לסכנת חיים.

במשטרה פונים אל הנהגים ומבקשים בכל לשון, סעו בזהירות ועפ"י חוקי התנועה ושימרו על חייכם וחיי יקיריכם.

 

חזירים ב'מחיר למשתכן'

בשבוע האחרון התקבלו במוקד העירוני תלונות של תושבים באזור רחוב הצוקים ובשכונות גב ההר על חזירי בר משוטטים. בוצע מבצע משולב בשיתוף פעולה של שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחיה, ציידי רשות שמורות הטבע והרשות המקומית במהלכו הצליחו לצוד 3 חזירי בר בוגרים ו-7 חזרזירים. חזרזירים נתפסו בקרבת בתי התושבים והיוו סכנה ופחד לתושבי המקום. גדר המערכת תוקנה במקומות הפרוצים דרכם חדרו החזירים.

 

 

נתפס ציוד צבאי

בפעילות בילוש תחנת קריית שמונה, בוצע השבוע חיפוש על פי צו בית משפט בבית חשוד תושב קריית שמונה בשנות ה-50 לחייו. בחיפוש נתפסו אמצעי לחימה צה"ליים כגון מחסניות, סוללה צבאית, דורגלים לנשק, אקדח זיקוקים, כדורים צה"ליים בתפזורת ובנוסף נתפס חשיש בכמות לצריכה עצמית. החשוד ובנו בשנות ה-20 לחייו עוכבו לתחנת המשטרה , נחקרו בגין המיוחס להם ושוחררו בסיום החקירה בערבות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad