היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רעשנים כן, נפצים לא!

מקדימים תרופה לסכנה: נפצים וצעצועים מסוכנים – לא בקריית שמונה

בישיבה שנערכה אתמול (חמישי) בין ראש עיריית קריית שמונה וצוותו למפקד משטרת קריית שמונה סנ"צ איאד פרג', בהשתתפות מנכ"ל העירייה יורם ביטון, מנהלת אגף החינוך סיגל כהן ונציגות של תנועות הנוער בעיר, בנושא תופעת הנפצים והצעצועים המסוכנים שגברה בעת האחרונה, סוכם כי הרשות תבצע פעילויות הסברה בקרב בני הנוער ותלמידי בתי הספר על הסכנה של שימוש בנפצים.

שוטרי תחנת קריית שמונה הונחו לנקוט ביד קשה כנגד מי שייתפס מוכר, או משתמש בנפצים וחומרים מסוכנים.

"הנושא נמצא בראש סדר עדיפות בעת הזו, בעיקר בקרב תושבי קריית שמונה שרגישים מאוד לקולות נפץ. חשוב לנו ליידע את בני הנוער שלנו על המשמעויות והסכנה כתוצאה משימוש בנפצים".

מפקד תחנת קריית שמונה סנ"צ איאד פרג': "משטרת ישראל יחד עם פקחי השיטור העירוני, ישלבו ידיים, כמו תמיד, כדי לטפל בנושא המסוכן של הנפצים והצעצועים המסוכנים. דגש מיוחד נשים בטיפול במי שיפוצץ נפצים. אני פונה לילדים ולהורים, לא לפוצץ נפצים, במיוחד בגלל הרגישות של התושבים ואלה הסובלים מפוסט טראומה. מותר להתחשב באנשים היקרים האלה. תופעל אכיפה מוגברת ומחמירה כנגד מי שימכור נפצים וצעצועים מסוכנים".

החל מהשבוע החלו שוטרי קריית שמונה בשיתוף יחידת האכיפה העירונית במבצע לאיתור צעצועים מסוכנים ונפצים בבתי עסק ברחבי העיר.

המבצע יימשך גם בשבוע הבא עם פקחים ממשרד הכלכלה.

מיחידת האכיפה העירונית נמסר כי יינקטו צעדים חמורים נגד מפרי החוק.

ראש העיר אביחי שטרן הנחה את פקחי הרשות והשיטור העירוני לבצע פעולות אכיפה מסיביות במיוחד בימים אלו, כדי למנוע סיכון מיותר לכלל הציבור וכדי לאפשר לילדי ותושבי העיר לחגוג את חג הפורים בצורה בטוחה.

 

 

נפלאות הסייבר והאינטרנט הבטוח

במסגרת חיזוק הקשר בין הדור הצעיר של הקהילה למשטרה יצאו השבוע חוקרי הנוער של תחנת קריית שמונה בשיתוף מש"ק העיר לבתי ספר בעיר והעבירו בפני התלמידים הרצאה בנושא "סייבר" ו"אינטרנט בטוח". במסגרת זו הועברו נושאים של גלישה בטוחה והסכנות הטמונות ברשת, תוך התמקדות בעידוד תלמידים, מורים והורים לגלות מעורבות ואמפתיה כלפי חבריהם ברשת, וזאת תוך חיזוק נורמות התנהגות ראויות ברשת והעלאת מודעות למצבים המורכבים המתעוררים בה.

 

 

נעצר תושב עכו בחשד לסחר בסמים באפליקציית 'טלגרס'

משטרת קריית שמונה ממשיכה בפעילות נחושה לסיכול יצור והפצה של סמים מסוכנים המהווים סכנה כוללת לשלום הציבור.

בפעילות שוטרי תחנת קריית שמונה במסגרת המלחמה בנגע הסמים, נעצר בשבוע שעבר באזורנו תושב עכו בשנות ה-20 לחייו בחשד לסחר בסמים באמצעות אפליקציית טלגראס.

החשוד נחקר ומסר את גרסתו.

בהתאם לבקשת המשטרה בית משפט האריך את מעצרו במספר ימים.

השבוע עם סיום החקירה הוגש כנגד החשוד כתב אישום ב-21 תיקי סחר בסמים, והוא עצור עד החלטה אחרת.

משטרת קריית שמונה בשיתוף כלל היחידות ימשיכו בפעילות נחושה למיגור תופעת ייצור והפצת סמים מסוכנים ויביאו את העבריינים לדין.

 

 

 

אמצעי לחימה ותחמושת ברכב חשוד

שוטרי יחידת השיטור העירוני ופקחיה ושוטרי התחנה בפעילותם למניעת אלימות במרחב הציבורי עצרו השבוע רכב שהעלה את חשדם. בבדיקת יושבי הרכב התברר כי מדובר בדמויות לא מקומיות כאשר בתוך הרכב נמצאו פרטי תחמושת ואמל"ח. השלושה הובאו לתחנה, נחקרו והרכב נתפס לבדיקות גורמים מקצועיים. שוטרי ופקחי השיטור ימשיכו ויעצימו את פעילותם להעלאת הביטחון האישי של תושבי קריית שמונה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad