היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תודה, תודה רבה חבר

הרגע הזה הגיע, למרות, ואולי בגלל, כדי להוכיח שהאזהרות מפני הפיכה של טראמפ, או סירובו לעזוב את הבית הלבן, היו מרושעות, מיותרות וחלק מהינדוס תודעה. דונאלד טרמפ עזב את הבית הלבן וג'ו ביידן הנשיא וסגניתו קאמלה האריס נכנסו בשעריו.

…נתחיל מהסוף. תמה תקופה ומתחילה תקופה חדשה, כמו שנאמר, אין מלכות נוגעת בחברתה אפילו כמלוא הנימה.

טראמפ היה הנשיא הטוב ביותר עבור מדינת ישראל בעידן החדש. רק מי שזוכר את התנהלותם של נשיאי ארצות הברית בעבר כלפי ישראל, אפילו במצבים משבריים, חייב להסכים עם האמירה הזאת. נשיאים עִכבו נשק ותחמושת במלחמות (מלחמת יום הכיפורים), נשיאים עשו 'זובור' לראשי ממשלות ועוד כהנה וכהנה סנקציות ומכות בצלעותיה של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, שהיא גם המדינה ההודית היחידה.

מי שלא אומר 'תודה הנשיא טראמפ' הוא כפוי טובה, ונעדר הכרת הטוב. ויבדוק את עצמו.

אין לי ספק שמחר השמש תזרח, וביידן הוא הנשיא ה-46 של ארה"ב, ועם ישראל ימשיך במסע המפרך שלו להתקיים כמדינה יהודית ודמוקרטית במזרח התיכון. אין מה לחשוש מג'ו ביידן, את מנת הצרות שלו (והלוואי שנתבדה) יספקו הוא, יועציו או 'הנשמות הטובות' בבית הלבן.

מה שמטריד אותי לא פחות אלו הם 'משמרות המהפכה' בשמאל הישראלי, שפעילותם המזיקה נבלמה מעט בעידן טראמפ, ועתה יחזור הסומק ללחייהם. התוצאה תהיה שביידן יאמר 'מה אתם רוצים מאיתנו האמריקאים, אפילו אצלכם בישראל יהודים תומכים בהחלטותינו'. משפט מוכר שנאמר במהלך ההיסטוריה על ידי יהודים החושבים שמחויבותם לשונאי ישראל קודמת לחייהם שלהם. מוּכַּר.

נזכר ביום בו נבחר אובמה, באלפיים ושמונה, וככל שחיוכו הצחור נחשׂף כך ראינו שחור בעיניים. תזכורת קטנה. זוכרים את 'האביב הערבי'? זוכרים את הדלגיטימציה שעשה לחוסני מוברק, הנשיא המצרי, את 'נאום קהיר', שהיה יריית ההזנקה לתוהו ובוהו שעדיין מתחולל בסוריה, עירק, לוב, טוניס ועוד.

מדובר כאן במלחמה בין הליברלים, אזרחי כל העולם, ה'נאורים', דוברי ה'הכל מותר', כולל הכל במי שמחויב לשמרנות, מסגרות והסדר האלוקי בפרשנויותיו השונות.

המלחמה הזאת מתנהלת, בהקשר שלנו, ברחובות בלפור (ראה סרטונים), אופייה וצביונה של מדינת ישראל, תנועות ה'שלום' וה'אנטי ישראל' בארץ ובעולם וכמובן בתנועות הלוויין השוללות את זכות קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית-דמוקרטית.

עם הדמוקרטים וביידן יהיה קשה יותר אבל אפשרי. אולי נדרש ל'דיאטה' מדינית וצבאית, אבל נעמוד בה.

ולמרות התחזית הקודרת, יתכן ויתרחש הבלתי צפוי, ונתבדה, לטובה. הלוואי..

נ.ב …ואולי בעצם הוכתרה הנשיאה הראשונה של ארה"ב למפרע.

 

 

שעתה המכוערת של התקשורת

את התואר 'הכתב הכי לא עיתונאי' מעניק בלב שלם לגיל תמרי, הכתב של ערוץ 13 בוושינגטון. האיש מערבב בין עולמו הפרטי, דעותיו, מחשבותיו ונטיותיו הפוליטיות ובין חובתו ונאמנותו לצופי ערוץ 13 לקבל ידיעות שהן בגדר עובדות ואירועים שהוא מסקר. המילה 'מגעיל' מתלבשת עליו כמיקרופון על מצלמה.

מכאן לשדרים ולמגישים הנמצאים בכלובי הטלוויזיה באולפנים הסטטיים. יונית לוי מובילה בחוסר היכולת שלה לשלוט על סוגרי פיה, עיניה וגבותיה. כשהיא רוצה להיות נחמדה, היא נוטפת מתיקות, וכאשר היא שוכחת שהיא סוג של 'כבל מאריך' המחבר בין הצופה ובין הכתבה/הידיעה, אז זה קורה לה. תמיד.

הפעם נסתפק בשניים אלה, הוא והיא, ועל הדרך נקיים את חובת האיזון בתיאור המצב העגום בתקשורת.

 

 

 

מלחמת חורמה בקורונה ובמכחישה

במלחמה הזאת, התארים כמו: רבנים, אדמו"רים, חצרות, מכחישי קורונה, מפגיני בלפור, חתונות המוניות, אורלי וגיא ואחרים, לא רלבנטיים.

נמאס ממה שקורה בשטח ההפקר שבין חופש הביטוי, הדמוקרטיה וההפקרות העולה בחיי אדם.

וכדי שלא תהיינה אי הבנות, ומה שמחייב אותנו כמדינה דמוקרטית בעלת סדרי שלטון, חוקים ואכיפה, זה להישמע להוראות משרד הבריאות. נקודה.

אהיה בהיר וברור בעניין, וסליחה מראש מכל הנפגעים, אם יהיו כאלה, עפר לרגלכם, אבל זהו הגענו לנקודת רתיחה.

מי אתם מפירי ההנחיות ומכחישי הקורונה? אז מה אם אתם רבנים (אפילו חשובים מאוד)? אז מה אם אתם אדמו"רים עם עשרות אלפי חסידים (חלקם שוטים…)? אז מה אם קוראים לכם אמיר השכל, סעדיה או בידיכם דגלים שחורים-ורודים? מי אתם בדיוק שתלחמו בווירוס במקלות וקללות ותפרו את ההנחיה על איסור התקהלות? אז מה אם אתם לא רוצים את נתניהו כראש ממשלה? מה זה בדיוק קשור למגיפה שמפילה חללים חופשי-חופשי?

ומי אתם הפרופסורים והדוקטורים המנצלים את תָּאֳרֵיכֶם מול כל מצלמה ומיקרופון כדי לסתור את מדיניות המלחמה בווירוס הקורונה?

מי אתם עיתונאים, מגישים ומראיינים שתביעו דעה הפוכה, בה 'לא צריך להתחסן' 'מותר להתקהל אם מדובר בהפגנה' ותעשו פרצוף 'יונית לוי'? מי אתם בני דודים שלא מוותרים על החפלה והדרבוקה בליווי החתן והכלה בהמוניכם?

הגיעו מים עד נפש וארבעת אלפים לקבר. מה עוד צריך לקרות כדי שההפקרות הזאת תמשך ואנשים חפים מכל אשם יחוברו למכונות הנשמה וחלקם יאבדו את חייהם?

הלב דואב ונקרע מהמראות, התמונות והחיוכים שכבר לא יהיו איתנו, חלקם בגלל ההפקרות, דיס-אינפורמציה והבלבול שאתם זורים. זורים בלבול ומבוכה ורצים ראשונים להתחסן דוגמת הפרופסור המכחיש יורם לס. זו חוכמה קטנה להצית תבערה ולהזמין כיבוי אש, זו חוכמה קטנה עוד יותר לרצוח את הוריך ולבקש רחמים בשל היותך …יתום.

ובעיקר מספיק עם הפוליטיקאים 'תוצרת 'סין' ו'יד 2' שהסתננו להיכל הדמוקרטיה בחסות מכונות העשן והנצנצים של מנהיגים עוד יותר כושלים שהיו שווים פעם שלושים וחמישה מנדטים ועכשיו שווים לקליפת השום. מי אתם שמבצעים הוראות מטומטמות ומסוכנות של יועצים פוליטיים חסרי לב שאומנותם בהכשלתכם ומחויבותם לחשבון הבנק שלהם, במחיר פגיעה באזרחי ישראל באשר הם.

די, מספיק, חאלס. הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת מעצם היותנו חברה דמוקרטית שלכל אחד יש רצונות שונים אבל האחריות היא של כולם. אחריות קודם כל ובראשונה לחיים עצמם.

וכלפי מי שלא מבין או לא רוצה להבין, לנקוט ביד קשה, לקנוס, לסגור, לעצור את כל מפרי תקנות הקורנה, ללא רחמים, ללא התחשבות, ללא קריצות ובעיקר ללא חשבונות פוליטיים, והמשפט האחרון מכוון לראש הממשלה בנימין נתניהו, בעניין הזה מובטחים לך קולותיהם של חפצי החיים ושומרי החוק, והם כידוע הרוב הדומם שקובע.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad