היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שנת הלימודים נפתחה בהצלחה

945  ילדים ב-39 גני ילדים, 17 גני חובה, 8 גנים רב גילאים, 4 גנים ארוכים, 5 גנים חינוך מיוחד, 3 גני חינוך מיוחד/תקשורת, 2 גנים בחפץ חיים.

1,582  תלמידים לומדים בבתי הספר היסודיים.

1,671  תלמידים לומדים בבתי הספר התיכוניים. 1,299 באורט דנציגר, 117 באורט המתמיד, 179 באורט אולפנית ו-76 במגשימים ברנקו וייס.

198  תלמידים בבית הספר חפץ חיים.

102  תלמידים לומדים בבית הספר לחינוך מיוחד רננים.

42  תלמידים לומדים בבית הספר לחינוך מיוחד גוונים.

לכיתות א' עלו השנה 291 תלמידים.

 

סגן ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי, מנכ"ל העירייה יורם ביטון, עוזר ראש העיר פאר לרדו, מנהלת אגף החינוך אוסנת רון רסקי, ועובדי הרשות במוסדות החינוך בעיר, קיבלו את תלמידי כיתות א' וברכו את ילד הגנים, תלמידי בית הספר, הוריהם ואנשי החינוך בעיר בשנת לימודים מוצלחת.

 

ראש העיר אביחי שטרן שקיבל עדכונים שוטפים על פתיחת שנה מוצלחת: "איזו הרגשה נפלאה לדעת שהשנה נפתחה ללא תקלות ובהתרגשות רבה. יש לנו ילדים מדהימים ונעשה הכל כדי להעניק להם את כל הכלים להצליח. תודה למנהלות ולמנהלים, לצוותי החינוך, לעובדי העירייה ולאגף החינוך, לממונים על החינוך סגני אופיר יחזקאלי וחברת המועצה חן אדלר לגיסימו, למנכ"ל העירייה יורם ביטון, לעוזרי פאר לרדו ולכל מי שסייע לנו לפתוח את השנה בצורה חלקה". ראש העיר השוהה בבידוד מרצון בשל חשיפה לחולה קורונה לא הצטרף לסיור, אמר: "בהצלחה לתלמידים ולתלמידות שלנו שפותחים שנה בכיתות וגם בזום. יחד נהפוך את השנה המאתגרת הזו לשנה הכי טובה שיש. יש לכולנו במה להתגאות".

סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אופיר יחזקאלי: "אין מראה מרגש יותר מלראות את ילדי כיתות א' מגיעים לבית הספר ומתחילים את המסע החינוכי שלהם במערכת החינוך שלנו. בחודשיים האחרונים עובדי אגף החינוך ועובדי העירייה עבדו סביב השעון כדי לפתוח את השנה בצורה חלקה ואני שמח שעמדנו במשימה. אני מבקש להודות לכל מי שסייע לנו לפתוח שנה בצורה טובה וכמובן שנמשיך לעבוד כל העת כדי לשפר ולשדרג את כל מה שצריך. נותר לאחל שנה טובה, מוצלחת ומשמעותית לילדי הגנים, תלמידי בתי הספר ולכל העוסקים במלאכה".

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך חן אדלר לגיסימו: "שנה חדשה מתחילה עם המון התרגשות ותקוות גדולות. מאחלת שתהיה לכולנו שנה טובה, שנה של עשייה, המלווה בסובלנות ואהבה, שתהיה שנת לימודים פורייה ובטוחה לכולנו".

העירייה תפעיל כבר היום את 'מפעל ההזנה' בגנים הארוכים ובגני התקשורת בחינוך המיוחד. ב-5.9 תחל ההזנה בגני החובה בעיר, ב-9.9 וב-12.9 תחל ההזנה בבתי הספר וב-3.10.21 מתחילה ההזנה בגני הטרום חובה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad