היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אופיר יחזקאלי, "דרך חדשה" השיק את מטה הבחירות

"בואו לממש את זכותכם והצביעו", קרא אופיר בדבריו

למעלה מ-100 תושבי קריית שמונה נכחו השבוע בפתיחת מטה הבחירות של המועמד למועצת העיר עו"ד אופיר יחזקאלי מטעם מפלגת "דרך חדשה", בקניון לב הצפון (ליד קפה אלון)

המטה ישמש עד הבחירות את אופיר יחזקאלי וסיעתו, "דרך חדשה". באירוע שהיה מלא בתומכים מכל הקשת הכריז אופיר יחזקאלי, כי "היעד בבחירות הקרובות הוא זכייה לפחות בשלושה מנדטים ואפשר יותר למועצת העיר על מנת שיהיה לי כח לבצע את השינויים המתבקשים". בנוסף, אופיר את הנוכחים ומנה את הישגיו בשנים האחרונות בפועלו למען הצעירים והזוגות הצעירים בקריית שמונה, בהם זכה להערכה רבה מכל קצוות הקשת ובמיוחד מהתושבים, מדובר על הקמת מרכז הצעירים בקריית שמונה שסייע רבות לסטודנטים בני העיר במלגות ובהכוונה לימודית, הקמת שכונת "יובלים" כפרויקטור וכאחד שהסיר את החסמים הבירוקרטיים גם "ביובלים הנבנית וגם בשטח המחלוקת עם כפר גלעדי למרגלות בימת תל חי, וכפרויקטור לפיתוח כלכלי".

אופיר סיים את שירותו הצבאי בדרגת רס"ן ולמד במרכז הבינתחומי הרצליה משפטים וממשל ותואר שני במדיניות ציבורית.

"קריית שמונה תצא בעזרת השם לדרך חדשה לדרך אחרת בהתנהלותה האדמיניסטרטיבית, תדמיתית, פוליטית וחברתית". השינוי מתחייב ואני אדאג לפתח, לייצר ולקיים קהילה רב דורית ערכית ושוקקת חיים, אדאג לטיפול בשכונות הוותיקות לצד הקמת השכונות החדשות, אדאג לחינוך איכותי ומתאים לכל ילד, לחיי חברה ותרבות, לתעסוקה איכותית ופרנסה מכובדת, לשירותי בריאות הולמים ונגישים ולשירות ציבורי איכותי בעירנו". כל זה יכול לקרות אם נלך כולנו להצביע ב-30 לאוקטובר לא לוותר ולהגיע ולתרום בעבודת המטה". אני ערוך ומוכן להתחיל בעבודה ובעשייה הקשה למען העיר ותושביה".

"בואו להצביע", קרא אופיר לתושבי הקריה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad