היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אשכול שוקרון מחיל לחיל

ראש העיר הרב ניסים מלכה התוודע לאשכול שוקרון במהלך השנים שלפני הבחירות לראשות העיר, ולאחריהן, במסגרת תפקידי האמון המותרים לו, הוא מינה אותו למנכ"ל העירייה.

מינוי, שבדיעבד היה אחד ההצלחות הגדולות שלו בבחירת אנשים.

אשכול שוקרון, איש ברוך כישרונות בעל חשיבה יצירתית, פתוח לשמוע אחרים, היודע לראות את התמונה הכוללת ובתוכה להתייחס לנקודות שמרכיבות אותה. כושר הביצוע שלו מיוחד ותיכף בהמשך גם תקבלו 'ראיות' לדברים. בקיצור, מישהו הפסיד אותו (קריית שמונה) ומישהו הולך להרוויח אותו (רמת הגולן).

מבלי לדבר על קודמיו, אפשר לומר, היום עם סיום תפקידו שאשכול שוקרון היה שותף בכיר (מאוד) למהפכה שעברה קריית שמונה (תיכף הראיות).

כבעל התפקיד הבכיר בעירייה ואיש סודו ויד ימינו של ראש העיר, הביא שוקרון לידי ביצוע תוכניות בהיקף של ממיליוני שקלים בכל תחומי החיים בעיר.

מערכת החינוך על מבניה, חצרותיה והכבישים שבקרבתה, עברו בנייה מחודשת ושידרוג. נבנו אגפים שלמים בבתי הספר (דנציגר), הושקעו מיליונים בחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, נבנו מגרשי ספורט מקורים בבתי הספר, החצרות ואולמות הספורט שינו את פניהם (נכון, יש עוד מה לעשות).

בנוסף, הוביל את הקמתו של בי"ס לאוטיסטים 'גוונים', מבצע לא פשוט בהתחשב בהתראה הקצרה שקיבל לאחר שראש העיר נתן את הסכמתו למנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון.

תשתיות התחבורה פרצו את גדרות 'הכפר הגדול' לעולם עירוני עם כבישים, מרכזי חניות והסדרי תנועה חדשים אשר יבואו לידי ביטוי בשבועות הקרובים.

שכונת יובלים אשר הייתה חלום רחוק משך עשרים שנה, קיבלה תפנית בשנים האחרונות, ויחד עם הצוות הצעיר והנמרץ שעמד לרשותו, רואים תזוזה ממשית בשטח.

שנים שלא הייתה עדנה בהקמת גני משחקים בהיקף וברמה שנעשו בשנים האחרונות. אזור התעשייה שודרג ועובה עם תוכניות קליטה לשנים הבאות.

תחום הביטחון והערכות העיר לחירום שודרג ואוחד לגוף אחד המוביל ומתכלל את כל פעולות העיריה עם צה"ל וכוחות ההצהלה והכיבוי. אגף הביטחון חולש היום על כל נושאי הביטחון ברמה גבוהה.

הוכשרו אתרים עם מצלמות ב: רסקו, באצטדיון, פארק הזהב, צומת מינימרקט מור, כיכר הום סנטר, שחומית, העלייה לגדר הביטחון ובקנה עוד 7 אתרים לשנתיים הבאות.

שוקרון כמנכ"ל העירייה השקיע בבניין העירייה, בארגון ובכח האדם והוביל שינויים ארגוניים מהותיים. יחד עם הגזבר, הוא אחראי לניצול ומיצוי תקציבים ועמידה ביעדי הגרעון שנקבעו על ידי משרד הפנים.

כל נושא השיטור העירוני הוכנס במסגרת שיתופי פעולה עם המשרד לביטחון הפנים.

רשימת הפרויקטים שהסתיימו ארוכה ומגוונת, ובכולם ניכרות טביעות האצבע וההובלה של אשכול שוקרון.

ראויה לציון העובדה שאשכול ידע לכבד את נבחרי הציבור ובראשם ראש העיר הרב ניסים מלכה, ופירש את תפקידו בצורה נכונה כאיש המתכלל החלטות והנחיות של ראש העיר והמועצה ומוציא אותן לפועל.

 

אשכול מסיים את תפקידו ברגשות מעורבים. מחד, סיפוק עצום על ההישגים הרבים, ומאידך, תחושה של כאב על פרידה מחבורה של אנשים שיחד הם פעלו כדי לקדם את העיר אל מחוזות אחרים. טובים ואיכותיים יותר.

אשכול שוקרון נמצא כבר במסע הבחירות לתפקיד ראש מועצת הגולן ואת כל מה שלמד עם הניסיון העשיר שלו, ניסיון ביצועי, הוא כבר יביא וינחיל לתושבי רמת הגולן.

אשכול, מה היית רוצה לומר לתושבי העיר, ולאנשים שעבדת איתם בשנים האחרונות?

אשכול: "הפרידה מעיר הולדתי, קריית שמונה אינה פשוטה. אני אוהב את התושבים, שמחתי ונהניתי לשרת אותם בשנים האחרונות. כן, אני יכול לומר שגם למדתי מהתושבים, ועל כך תודתי.

איני יכול שלא להוקיר תודה כנה ואמיתית לראש העיר הרב ניסים מלכה על האמון, התמיכה והגב שהעניק לי. מיותר לציין שבלי תמיכתו והובלתו, לא הייתי מצליח. תודה מיוחדת להנהלת העיר על האמון והתמיכה. הייתם לי מקור להשראה לאורך כל השנים. תודה למזכירתי הנאמנה אהובה יצחקי, למנהלי האגפים ולצוות העובדים הנאמן והמסור של עובדי העירייה. תודה מיוחדת למנכ"ל החברה הכלכלית שהבין את הראש שלי וביצע את המשימות באופן ראוי. תודה מיוחדת לצוות לשכת המנכ"ל על כל עובדיו.

אני בטוח שאתגעגע לכולכם, אבל אני חייב להמשיך ליעד הבא, ראש מועצת הגולן". במילים מרגשות אלה נפרד אל"מ במיל' אשכול שוקרון מקריית שמונה.

בהצלחה חבר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad