היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גן מתקני אקסטרים וכושר לזכרו של חנן אוחיון "ילדים מחייכים בדיוק באותו המקום שחנן לא הפסיק לחייך"

כך אמרה אביבה אוחיון אמו של חנן שנספה באסון הכרמל לפני כ-8 שנים, בטקס חנוכת גן משחקים לזכר הבן ברחוב משמר הגבול בקריית שמונה".

כזכור, ב-2 בדצמבר 2010 פרצה שריפה ביער הכרמל ליד היישוב עוספיה. שילוב של רוחות מזרחיות ויובש אחרי חודשים ללא גשם, גרמה לשריפה להתפשט במהירות. השריפה נמשכה ארבעה ימים, כילתה 25 אלף דונם של יער והפכה לאסון הטבע הגדול ביותר שאירע במדינת ישראל. בעת פינוי כלא דמון, נספו 44 אנשים כאשר אוטובוס שהוביל צוערים של שירות בתי הסוהר לעבר הכלא עלה באש. באסון נספו 37 צוערים, ביניהם חנן אוחיון שגדל בקריית שמונה.

אלמנתו וילדיו של חנן הודו לרשות המקומית על הנצחת שמו של יקירם במקום שהוא כל כך אהב.

אמו, אביבה, המתגוררת בסמוך לגן אמרה בכאב: "חנן גדל כאן ובילה הרבה שעות ביום בגן המשחקים הישן בדיוק במקום הזה. אם היו שואלים אותו, הוא היה בוחר בהנצחה הזו. כשאני רואה את מאות הילדים שמחייכים בגן מדי יום אני נזכרת בחיוך של חנן הבן שלי. אני מודה לראש העיר, למנכ"ל החברה הכלכלית ולכל אנשי העירייה שהוציאו לפועל את התוכנית להנצחת בני. אני מבקשת מילדי ותושבי העיר להגיע ליהנות מהגן ולשמור על הניקיון".

מדובר בגן משחקים משולב עם מתקני אקסטרים וכושר ברחוב משמר הגבול.

עיריית קריית שמונה השקיעה בגן כ-350 אלף שקלים.

ראש העיר פנה במהלך דבריו למשפחת אוחיון ואמר כי "אין מקום ראוי יותר מלהנציח את חנן היקר, הילד של כולנו, במקום בו ילדים מחייכים ומאושרים, בדיוק כפי שחנן היה מאז נולד. אני מודה לאם המיוחדת אביבה ולכל המשפחה על הנחישות, הסבלנות והרצון העז להנציח את חנן". בעירייה מתכוונים להציב בגן מצלמה כדי למנוע מצב של השחתת המתקנים כפי שקרו בגנים אחרים. בעירייה ביקשו להודות למנכ"ל החברה הכלכלית דני קדוש על ניהול פרויקט הקמת הגן.

הלוט הוסר בנוכחות: עשרות תושבים, ראש העיר הרב ניסים מלכה, נציגי שב"ס, כיבוי אש, משטרה, נציגי ציבור ומשפחת אוחיון.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad