היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הפסקת האש נשמרת

אהרון-מאיר דימרי, האיש שהסיר את הפקק מהאמבטיה עבר שבוע לא פשוט. התקשורת המוטה והחד צדדית שחרה לטרף קל כדי להכפיש ו'לחסל' אותו ציבורית בעזרת עיסוק בעברו הפלילי.

דימרי לא פראייר, הוא קלט את כוונתם ובתרגילי סלאלום ואקרובטיקה הוא חמק לכולם מתחת לרדאר.

אחרי החסימות במספר קיבוצים, הוציאו דימרי וחבריו מכתב לתקשורת בה העבירו מסר "לא תחסמו לא נחסום". רוח הדברים הגיעו למארגני המחאות, ומאז נשמר השקט בקריית שמונה ובקיבוצים. השבוע לא נודע על חסימת קיבוצים.

אהרון שבינתיים נפל למשכב (רפואה שלמה) חזר והדגיש שאין פניו ל'מלחמה' והמטרה פשוטה, תנו לנו לחיות בשקט כדי שגם אתם תחיו בשקט בקיבוצים.

 

  • אהרון-מאיר, מה קרה השבוע אחרי העימותים בשבוע שעבר?

אהרון-מאיר: "לאחר שהבענו מחאה בקיבוצים לגבי אנרכיה, העברנו מכתב שמבקש להפסיק את האנרכיה באזורינו לשם שמירת המרקם בנינו לבין הקיבוצים.

כל עוד זה בגומא זו זכותם (נגד חסימת כבישים). רק שלא יכנסו אלינו לבית בקריית שמונה"

 

  • התקשורת הארצית התעניינה באירועים?

דימרי: "כן, כמובן. בעקבות השבועיים האחרונים פנו אליי המון מהתקשורת אבל נאלצתי לסנן כתבים שאיני סומך עליהם ועלולים לעשות שימוש לא הוגן בעובדת היותי איש ימין. מניסיון העבר אני יודע איך הם יציגו אותי כפי שהיה בעבר.

מה שעניין אותם הוא העבר הפלילי שלי ששייך לעבר הרחוק. התנאי שלי היה לעלות לשידור חי כדי שלא יערכו אותי במגמתיות, אבל הם כמובן סירבו".

 

  • ומה עם ההאשמות כלפיך שאתה איש ימין קיצוני?

דימרי: "ניסו לקשור את המחאה לעוצמה יהודית, המפלגה בה אני פעיל. התעלמו מהעובדה שאני פעיל חברתי מזה חמש שנים, הרבה לפני שהייתי ב'עוצמה יהודית'. מציע למחרחרי המלחמה שיצפו בסרטונים מתקופת הקורונה ויבינו במי מדובר.

אני משתדל כל הזמן לעשות מעשים טובים ולעזור לכל מי שמבקש ושמח על הדרך בה בחרתי לצעוד. השקפתי הפוליטית מאז ומתמיד היא ימנית, וזו זכותי. איני חושב שזה משהו שאני צריך להסתיר, ולהיפך אני גאה על כך!", אומר דימרי רגע לפני שהוא וחבריו יוצאים למחות בצומת הגומא, והפעם בעד הרפורמה המשפטית ובעד ממשלת הימין.

 

אמשיך לתמוך ולעזור למחאות הימין כל עוד וזה יתבקש ויעמוד על סדר היום הציבורי.

אולי יעניין אותך

Bottom ad