היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

התפתחויות בפרשת "הרי גולן"

פרשייה שהביאה לחשיפה ומעצר של חברי כנופיה שהטילה במשך שנים את אימתה על כל אזור הצפון וסחטה מבעלי עסקים וחקלאים סכומי כסף גדולים תמורת "שמירה" ופורסמה בשבוע שעבר.
עכשיו ניתן לגלות, שבעקבות פרסום פרשיית הסחיטה והפרוטקשן, עלה מספר הקורבנות מ-87 ל-117.
חלק מהקורבנות שאותר ע"י שוטרי משטרת ישראל במסגרת החקירה הסמויה עם פרסום הפרשיה ומעצרם של חברי הכנופיה, הגיעו שוב מיוזמתם לצוות החקירה והוסיפו פרטים מהותיים אשר חששו להגיד במסגרת העדות הראשונית קודם למעצרם של חברי הכנופיה.
במשטרה מסרו שעד כה נעצרו עשרים ושלושה חשודים כחברים בכנופיה, והחקירה, כך מאמינים במשטרה תגיע בסופה לחשיפת כל חברי הכנופיה המסוכנת.
משטרת ישראל שבה ומבקשת את הציבור לדווח על קורבנות נוספים שסבלו מסחיטה או איומים ולא להיכנע לאותם עבריינים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע מתבקש להתקשר למשטרת ישראל למוקדי 100 ולהגיע לכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.
במשטרה ציינו ש: "הניסיון המצטבר שלנו ממקרים דומים בעבר במגוון עבירות סחיטה ואיומים מלמד, כי התשלום אינו מבטיח דבר, בטח לא חסינות מפני עבריינים אחרים. לא אחת התשלום מעודד את אותם עבריינים לדרוש דמי סחיטה גבוהים יותר וכן לבצע את זממם גם כלפי קורבנות נוספים. זהו מעגל קסמים שרק הנסחטים יכולים לשבור אותו", אמרו במשטרה.

 

 

ייבא סמים מחו"ל

בפעילות משרד הבילוש של תחנת קריית שמונה נתפס השבוע חשוד בשנות ה-20 לחייו המתגורר באחד הקיבוצים באזור בחשד לייבוא סמים מחו"ל. בבית החשוד נתפסו סמים נוספים. סה"כ נתפסו סמים בכמות שלא לצריכה עצמית. החשוד עוכב לתחנת המשטרה, נחקר בגין המיוחס לו, מסר את גרסתו ונעצר. מעצרו הוארך בבית משפט והחקירה נמשכת.

דוחות על אי חגירת חגורות בנסיעה

השבוע החלה משטרת קריית שמונה במבצע נרחב לאכיפת חגורות בטיחות בעיר. לעשרות נהגים שנהגו ללא חגורות בטיחות נרשמו דוחות. המבצע יימשך במלוא הנחישות עד למיגור התופעה.

נהגים, סעו בזהירות ועפ"י החוק ושימרו על חייכם.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad