היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חטא על פשע מוכרים אלכוהול לילדים

שתיית אלכוהול על ידי קטינים הולכת וגוברת ככל שבעלי עסקים משתפים איתם פעולה ומוכרים להם משקאות חריפים. 'שיתוף הפעולה' בין בעלי העסקים והקטינים משרתת את שני הצדדים. בעלי העסקים מכניסים כסף לקופה ואילו הקטינים שותם מן האסור האסור הזה.

במשטרת קריית שמונה החליטו למקד את הטיפול של יחידת האכיפה והשוטרים ביירוט הניסיונות להגיע למשקה ולעבור תוך כדי על החוק.

בפעילות ממוקדת של יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה לאכיפת חוק האלכוהול, עוכבו השבוע מספר קטינים כשברשותם משקה משכר בניגוד לחוק. לאחר תחקור שבוצע להם, הצביעו הקטינים על העסקים מהם קנו את האלכוהול. בעלי העסקים אותרו והובאו לתחנת המשטרה לחקירה בחשד למכירת אלכוהול לקטינים. נפתח נגדם תיק פלילי. כמו כן הם זומנו לשימוע בתחנה וחלק מהעסקים ייסגרו לאחר שאין זו הפעם הראשונה שהם נתפסים מוכרים אלכוהול לקטינים בניגוד לחוק.

משטרת קריית שמונה תמשיך בפעילות נחושה כנגד ספקי אלכוהול לקטינים ותבצע פעולות גלויות וסמויות למיגור התופעה.

 

סמים ורכוש גנוב ברכב חשוד

בפעילות יזומה ומשולבת של שוטרי הסיור והשיטור העירוני של תחנת קריית שמונה, נעצר באחד הלילות השבוע רכב לבדיקה ובו ארבעה חשודים. ברכבם של החשודים נתפסו סמים בכמות שאינה לצריכה עצמית וכן רכוש צה"לי חשוד כגנוב. כמו כן התברר כי אחד החשודים הפר מעצר בית שניתן לו ע"י בית משפט בתיק אחר בו נחקר. כל הארבעה, תושבי האזור בשנות ה-20 לחייהם הובאו לתחנת המשטרה, נחקרו ומסרו את גרסתם.

בסיום חקירתם שוחררו החשודים בתנאים מגבילים.

 

נהגו מסוממים וסיכנו נהגים אחרים

במהלך פעילות שוטרי התנועה והסיור של תחנת קריית שמונה נתפסו השבוע שני נהגים תושבי האזור כאשר הם נוהגים ברכבם תחת השפעת סם. האחד נהג חדש כבן 20 והשני בשנות ה-30 לחייו. רישיונם נפסל במקום ל-30 יום ורכבם הושבת, גם כן ל-30 יום. הנהגים הובאו בפני שופט והוגשו נגדם כתבי אישום בהליך מזורז. המשטרה תמשיך בפעילות נחושה כנגד נהגים בריונים המפרים את החוק ותנקוט נגדם יד קשה.

סעו כחוק.

 

 

 

רוצה להיות שוטר כשאגדל

שוטרי השיטור הקהילתי בתחנת קריית שמונה מקיימים ימי קהילה לתלמידי בתי הספר באזור לחיזוק הקשר בין המשטרה לקהילה. במסגרת יום זה הגיעו השבוע לתחנת המשטרה תלמידי בית ספר קורצ'אק בעיר לסיור היכרות בתחנה.

השוטר הקהילתי הציג בפני התלמידים את פעילות התחנה בשגרה והסביר להם על עבודת המשטרה. כמו כן הוצגו בפניהם אמצעי משטרה שונים. בסיום הפעילות כיבדו התלמידים את שוטרי התחנה בעוגות שאפו במו ידיהם עטופות בברכות לשוטרים. היה זה יום מהנה וחוויתי לכל המשתתפים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad