היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חתונה מיוחדת

סיפור נישואיהם של עדי קולטקר בן קריית שמונה וסיגל יעשה לכם את הפסח הזה. מתוך האובך, הערפל והשחור-לבן של הבחירות, פרץ ועלה סיפור אחד, שונה, של גבר ואישה שהחליטו להקדיש את חופתם ואת היום המיוחד שהוא רק שלהם, לחווייה משותפת לתלמידים המיוחדים אותם מחנך עדי ב'רננים'.

הרצל בן אשר

בואו איתי לשביל ממנו נשאבתי לחווייה שאין דומה לה.

ראו זאת כמתנת חג.

לפני שבוע אני מקבל שיחת טלפון ממנהלת בית הספר המיוחד 'רננים', רחל מזרחי "אני רוצה לשתף אותך במשהו מיוחד". "מה כבר יכול להיות מיוחד בבית ספר שכולו מיוחד…?", עניתי לה באינסטינקט מלווה בהומור פרטי לחלוטין.

"השבוע, ביום שישי מורה מהצוות מתחתן בשעות הבוקר בבית הספר בחברת הילדים והצוות", המשיכה רחל בקו המיוחד.

"מה זאת אומרת 'מתחתן?' כולל רב, טבעות וחופה וקידושין?".

"מתחתן-מתחתן כולל הכל. כמו בספרים", ענתה.

"…רגע. אני 'מריח' כאן משהו מיוחד ונדיר", אמרתי לעצמי, והמשכתי "יופי. אז אגיע…" "לא, הרצל", קטעה אותי "זה סגור, רק לתלמידים, הצוות והמשפחה. סליחה….".

"לא קרה כלום, זה בסדר".

"אבל" המשיכה רחל מזרחי מנהלת בית הספר ואמרה "אחרי הטקס, ואחרי המסיבה, תוכל לדבר עם הזוג עדי וסיגל".

 

…היו לי סיפורים מרגשים במהלך השנים בעיתונות ובחיים, אולם הפעם היה זה סיפור אחר, סיפור מיוחד.

אנשים מפרידים בקו עבה בין חייהם הפרטיים והמקצועיים. יש את העבודה ויש את מה שאחרי העבודה.

המחשבה שזוג צעיר העושה את צעדיו הראשונים בחיים לקראת העתיד, מחליט למסד את הקשר הכי משמעותי שיש לו עם מישהו אחר, להוציא את ההורים, האחים והאחיות, במקום עבודתו ועוד בבי"ס לילדים מיוחדים? זה נראה לי כאחד משיאי הנפש המרוממת מעל, נשמה 'עבודת יד של הבורא'. וכאשר אני אומר 'נשמה' אני מתכוון לסיגל ועדי יחד.

 

  • איך הגעתם להחלטה שאתם מתחתנים בבית ספר רננים?

עדי: "אומרים ש'חתונה זה לידה מחדש'. רציתי-רצינו בשביל עצמנו לעשות משהו מיוחד ולהתחתן בבית הספר המיוחד, לנו ולתלמידים. ההחלטה הייתה משותפת, בכל זאת להביא את הכלה פעם ראשונה בחתונה לשם, זה לא פשוט. אבל היא זרמה איתי".

 

עדי מאוד מאופק והחשיפה קשה עליו, ולא היה קל לשכנע אותו שהמעשה שלהם, החתונה, אינו נופל בשום הגדרה שהכרתי עד עכשיו. זוג צעיר ומצליח, עדי מורה לחינוך מיוחד ומחנך ובת זוגו סטודנטית למשפטים ופסיכולוגיה, מחליטים למסד את הקשר ביניהם בשעות הבוקר, בבית ספר לחינוך מיוחד, תוך הצבת תנאי. 'בלי מוזמנים, רק אנחנו והתלמידים'.

"על החתונה שלנו, הרבה חברים וסתם אנשים טובים שמעו. הם כל כך התרגשו שביקשו לבוא ולהשתתף. אמרנו להם שאנחנו רוצים להיות עם התלמידים לבד…עם כל הנעימות שבסירוב", אומר עדי בנימה מתנצלת.

צוות בית הספר עיצב את החצר כגן אירועים מדהים, תלמידות כיתה א' היו השושבינות והבנים הגישו את הטבעות. הרב ניסים מלכה, ראש העיר לשעבר, שאימץ את בית הספר לחיקו והתארח כבן בית, קידש את הזוג בהתרגשות. הייתה שמחה מיוחדת שחיברה בין כל הנוכחים.

 

רחל מזרחי מנהלת בית הספר ברכה את הזוג בהתרגשות ואמרה: "סיגל ועדי יקרים, אתם מוקפים אהבה, שמחה ונתינה יוצאי דופן. האור שאתם מקרינים מפניכם, היופי, הנתינה והאהבה חוזרים אליכם ומקיפים אתכם ואת חייכם.

עדי שלנו, הכמות והאיכות של הנתינה שבך פורצת את גבולות גופך ומדביקה את כל הסובבים אותך. התחלת בבית הספר כמתנדב עם עוצמה ומוטיבציה בלתי נדלים, המשכת כסטודנט ופיתחת קשר מיוחד עם התלמידים, אותו אתה ממשיך ומחזק בכל יום.

מיד כשהתאפשר חטפנו אותך למשרה בבית הספר, משהו שיתגמל אותך במעט על תרומתך האדירה לתלמידים היקרים שלנו. אין ספק, כולנו זכינו!

ואת סיגל, בחוכמתך, צניעותך והמיוחדות הרבה שבך, הצלחת לשבות את עדי בקסמייך ולהיות בת זוג מושלמת שיודעת לאהוב, לקבל ולתת ובעיקר למפרגן.
סגולות ייחודיות שמייצרות מערכת זוגית יציבה, חזקה  ואוהבת.

אני נרגשת לחבק אתכם חיבוק משפחתי גדול ולעטוף אתכם בברכה, בשמי ובשם התלמידים והצוות", אמרה רחל לזוג הנרגש.

 

עכשיו כאשר קרני השמש הנסתרות בינות העננים, מבליח אור חתונתם של עדי וסיגל ומאיר את שמי העיר שלנו.

בדרכו הוא מבהיר את תמונת חייהם של ילדים מיוחדים, מיוחדים מאוד, צוות של אנשים ונשים הנותנים את הנשמה למען הילדים.

והילדים כמו מראה ביום שמש חם, מחזירה את קרני האור שבעתיים על כולם, על כולנו.

מסתבר שאור לא חסר בעולמנו, רק צריך לגלות אותו.

חג שמח הרצל בן אשר.

 

 

 

 

עדי לא ויתר על התודות, 'זה חשוב לנו להודות לכל מי שתרם ועשה בהתנדבות להצלחת החתונה ב'רננים'. ל:

לצוות המורים, המנהלת והתלמידים.

בר טוויטו, הדי ג'י שהרים את הרחבה והילדים.

מתן ממן מ'אירועים ברון' בסיוע עם מגשי הפירות.

האחים יפרח flower desing בסיוע ביצירת השביל.

והצלמים אדיר וענונו ויואב אברג'יל.

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad