היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

טרגדיה יוונית או קומדיה של טעויות?!

 (תלוי את מי שואלים…)

ולפני הכל. אין בדברים האמורים לגונן או להצדיק מעשים שאינם עולים בקנה אחד עם החוק, ממש לא. את חקר האמת נשאיר למשטרה וללהב 433.

ככל שהזמן חולף, התמונה מתבהרת יותר. ככל שחלק מהעיתונאים 'עפים על עצמם', כך נחשף הפרצוף האמיתי של מי שמערבבים את הדייסה.

כאן, בעיתונים וברשתות החברתיות אנחנו דנים על משהו אחר. הקרב על התודעה הציבורית והפרשנות המועדפת, של כל פרשן או עסקן פוליטי. זאת האמת.

ועכשיו נתחיל.

ההאשמות הכבדות מתבססות על חצי משפטים, תמלילים או קלטות שאף אחד מאיתנו לא שמע את תוכנם בצורה מסודרת.

אם נבסס את את דעתנו על מה שכבר יצא (כמו שהוא יצא), אפשר לומר א'. מי מהעיתונאים ואנשי תקשורת שיאמר שהוא 'הופתע' מן העובדה שהסבירות שסוג כזה של שיחות לא התקיים מעולם בין: ראשי ממשלות, שרים, חברי כנסת, סלבים, בעלי ממון וסתם 'נובו רישים', הוא או שקרן או סנילי או חי בהכחשה מתמדת.

אתם יודעים מה?! אם היו מספרים לנו ששיחות מעין לא מתקיימות, אזי הייתי מתפלא ואפילו …נדהם.

לחשוב שבנימין נתניהו הוא הפוליטיקאי הראשון שמדבר בשפה כזו, בנושאים כאלה ועם בעל תפקיד כזה בעיתונות, זה כמו לומר שראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון לא התקשר לחדר החדשות של קול ישראל והתערב באופי הידיעות ששודרו.

אלא מה?! כאשר מדובר בבנימין נתניהו, כל אותם עיתונאים צדקנים וטהרנים לובשים את חליפת התמימות, קושרים פפיון נוסח צ'ארלי צ'אפלין ומשחררים את המשפטים ה'נכונים' מול המצלמות והמיקרופונים.

זה אחד המקרים, שחוזר על עצמו כשמדובר בנתניהו, שהפרשנים והכתבים מערבבים בין העובדות ובין הדעות שלהם. אתה כבר לא יודע אם משה נוסבאום מפרשן אירוע או מדווח עליו. אם הגעת מהמאדים, אז בכלל אתה בבעיה, אתה לא יודע אם הטקסט של יונית לוי זו מה שהיא אמורה להקריא טֶלֶפְּרוֹמְפְּטֶר או הבעות הפנים שלה הן-הן הפרשנות למה שהקריאה.

בקיצור. כל מה שלמדו באוניברסיטה ובגלי צה"ל מתעופף מהראש ואת מקומו תופסים רצונות רדודים להפיל בכל מחיר את ראש הממשלה נתניהו.

 

 

סוף-סוף, סוף אובמה

איני יודע אם הדברים הנכתבים כאן לפני טקס ההשבעה של טראמפ יהיו רלבנטיים ביום שישי כאשר טקס ההשבעה יתקיים.

…בכל זאת.

ראשית צריך לברך השבת בבתי הכנסת את ברכת 'ברוך שפטרנו מעונשו של זה (ברק חוסין אובמה)'. זה שהוא מסיים את תפקידו, הוא דבר חשוב בפני עצמו.

האיש הזה משאיר אדמה חרוכה במקומות רבים על הכדור הירוק שלנו. העולם לא ייראה עוד כפי שהיה לפני שאובמה נכנס לתפקידו. כמויות הדם והדמעות שהתערבבו ביותר מידי מקומות בעולם, הם העדות הניצחת למעשיו ולמחדליו של הנשיא הכושל ביותר שהיה לארצות הברית, קודם כל עבור האמריקאים עצמם.

התרגיל שעשו לטירון הפוליטי באוסלו (כמו שעשו לנו), עוד ילמד באוניברסיטאות תחת הכותרת "כיצד הופכים אריה לעכבר, בלי להתאמץ".

האיש הזה אשר מראהו ולשונו הטעו רבים לחשוב שמדובר בפנומן, הוליך את העולם שולל במקסמי שווא, באמירות בומבסטיות על שלום, ובתכל'ס, הֶרֶס וחורבן ביותר מדי מקומות, ויתומים, נכים ואנוסות במזרח התיכון.

מה שמעניין שעדיין, ב'זמן הפציעות' מנסה אובמה להלך אימים על …הנשיא הנבחר טראמפ. לא להאמין…

 

…ועוד נ.ב לחתימת עידן אובמה.

אובמה חנן את מי שהדליף את המסמכים הסודיים לאתר 'ויקיליקס' דבר אשר פגע, בצורה זו או אחרת בביטחונה של ארצות הברית או/והביך את מנהיגה ואנשי צבא ומימשל. החיל, שבינתיים הפך לחיילת בכלא, נידון למספר רב של שנים בכלא.

…עכשיו תתארו לכם שאובמה 'ידיד ישראל' היה חונן את …ג'ונתן פולארד כאשר התחננו לפניו.

חמלה מעוותת…

 

 

ברוך הבא, אדוני הנשיא

ובאשר לנשיא הנבחר דונאלד טראמפ.

עכשיו, אחרי החגיגות וזיקוקי הדינור, צריך להתפכח ולומר "ברוך הבא אדוני הנשיא ה-45 של ארצות הברית של אמריקה.

אנחנו מודים לך על ההצהרות והמחמאות שהרעפת על בנימין נתניהו, ישראל והיהודים. עכשיו הגה העולם נמצא בידך, התמרורים פזורים לאורך המתווה והחזון שהצבת. נסיעה טובה ובלי 'תאונות'".

ואם להיות ברור יותר, אדוני הנשיא חובת ההוכחה מוטלת עליך ב…מעשים.

 

ליצמן, לא נקי סביבך

נושא חדר המיון/מוקד רפואי או איך שתקראו לדבר הזה שחסר לכל תושבי העיר והאזור, קיבל תפנית דרמטית עם שידור הכתבה של חיים ריבלין בערוץ 2 על המעטפות והסיגריות האלקטרוניות.

מקומם לדעת שכך מתנהלים העניינים החשובים של חולי ישראל.

מקומם לדעת שמי שמעקב בציניות את פתיחת המוקד/חדר המיון בקריית שמונה זה שר הבריאות יעקב ליצמן.

הדרישה הלא מובנת שלו לתקוע את המהלך (על אף שממש בימים אלה יש מכרז) אם הרשויות לא ישלמו עבור השירות.

נכתב כאן המון על מחדל חדר המיון והסכנה לה חשופים כל תושבי קריית שמונה והאזור מפני חולי או תאונות, באין כתובת רפואית, אולם המעטפות, השחצנות וזחיחות הדעת בהם מתנהלים העניינים בלשכתו של השר, מקוממת ביותר.

אתמול, חמישי, הדרים גבי חסין, האיש ונרות הישועה, עד הכותל המערבי כדי לשטוח את תחנוניו לפני בורא עולם.

 

הנחת קבוצות

אהוד ברק וחבריו למסע השיסוי וההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו יכולים לבקש 'הנחת קבוצות' אם יפנו ל-2700* של הכללית.

לפחות לבדיקות מקיפות…

אולי יעניין אותך

Bottom ad