היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ישיבתית "דרכא מתמיד" עם 100% זכאות לבגרות

 

משרד החינוך ממשיך לפרסם את רשימות מוסדות החינוך העל- יסודיים אשר הגיעו להישגים הטובים ביותר בשנה החולפת בשיעור הזכאות לבגרות, מניעת נשירה ומידת השיפור. מבין מאות בתי הספר נמצאת ישיבת "דרכא המתמיד"  מק"ש אשר הוכרזה השבוע כאחד מ-45 התיכונים בארץ בעלי זכאות ל100% בגרות, זהו עוד הישג בשורת ההישגים של ביה"ס בשנים האחרונות (זכיה של שלוש פעמים בתגמול הדיפרנציאלי) ומעידה על העמידה של בי"ס בהתחייבות החינוכית לא לוותר על אף תלמיד.

הישגים אלו נזקפים לזכות הצוות המסור והאהוב אשר הקהילה והתלמידים מעריכים את ייחודיותו. להישגים אלו יש שותפים משמעותיים שמלווים את ביה"ס בכלל התהליכים,  משה"ח בכלל והחמ"ד בפרט, העירייה, ראש העיר אביחי שטרן, הממונים על החינוך חן לגיסמו-אדלר ואופיר יחזקאלי, סיגל כהן מנהלת מחלקת החינוך וכמובן רשת דרכא שמעצימה את הצוות ומסייעת להגשמת החלומות.

מנהל בי"ס הרב אריאל פריש: "עם הבשורה המשמחת התמלאתי גאווה גדולה בשם צוות המורים והצוותים החינוכיים אשר הוכיחו שוב את מסירותם עבור התלמידים, והצליחו להביא אותם להישג המשמעותי כל כך לעתידם, ובעזרתם אנו בונים כאן דור חזק וערכי. בנוסף אני גא בכל תלמידי בית הספר אשר השקיעו והגיעו לתוצאות המדהימות".

אולי יעניין אותך

Bottom ad