היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לאחר מאבק שהתנהל בחודשים האחרונים הושג הסכם בגנים הארוכים

וועד ההורים לילדים בגנים הארוכים הגיעו לסיכום עם עיריית קריית שמונה בנוגע לאופן הפעלת הגנים הארוכים והתשלומים לגן בשנת הלימודים הבאה.

בשבועות האחרונים התקיימו מספר ישיבות בין נציגי הרשות לנציגי ההורים כדי להגיע לפתרון מוסכם בכל הנוגע להפעלת הגנים, כולל השבתה של הגנים בשבוע שעבר.

השבוע נפגשו ראש העיר אביחי שטרן, מ"מ וסגנו אופיר יחזקאלי וחברת מועצת העיר חן לגיסימו אדלר עם וועד הורי הגנים והגיעו להבנות בכל הנושאים שהיו במחלוקת.

הסיכומים שהושגו: גני הילדים יופעלו מהשעה 07:00 בבוקר עד 16:30. צוות הגן יכלול גננת ושתי סייעות קבועות במהלך כל השנה לרבות בחופשים.

לא יהיו בגן יותר מ-27 ילדים והמחיר החודשי יהיה 1,060 שקלים.

מתוך תחושת אחריות ומחויבות לאיכות בחינוך גם בחופשים בהמשך השנה הנוכחית תתוקצב גננת למרות שהרשות לא מחויבת לכך.

בנוסף, נציגי ההורים ימשיכו להיות מעורבים בכל הנעשה בגנים והרשות תדאג לשקיפות מלאה ולעדכון ההורים בכל התהליכים בגנים הארוכים. היות וחוברות הרשמה כבר יצאו לתיבות הדואר של ההורים, אנו מבקשים להבהיר כי המחיר בשנה הבאה יהיה 1,060 שקלים בלבד ולא המחיר שמופיע בחוברת שנשלחה לבתי התושבים.

ראש העיר שטרן, סגנו יחזקאלי וחברת המועצה אדלר-לגיסימו ברכו על ההבנות  ואמרו: "הבהרנו כי אנו בוחנים כל נושא שעל הפרק מתוך מחויבות ותחושת אחריות רבה תוך שקיפות מרבית ביתר התחומים בעיר בטח ובטח בנושא מרכזי וחשוב כמו החינוך.

לכולנו, גם להנהגת העיר וגם להורים יש מטרה משותפת – לדאוג לילדים שלנו ולהעניק להם את החינוך הטוב ביותר.

שמחים שהגענו להבנות והסכמות עם ההורים וגאים שיש לנו בעיר הורים מעורבים ואיכותיים".

וועד הגנים סיכם בסיפוק את המאבק וההסכמות עם הרשות המקומית: "אנו מודים להנהגת העיר שגם כשהיו מחלוקות וחוסר הסכמות, תמיד שמרו איתנו על ערוץ תקשורת פתוח ועשו את כל המאמצים להגיע לפתרון אמיתי. אנחנו מודים להורים על הגיבוי והאמון שנתנו בנו ונעקוב אחר יישום ההסכמות מתוך כוונה שמה שהוסכם גם יבוצע".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad