היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מאמן קרית שמונה תומר קשטן פוטר לאחר ראיון לידיעות אחרונות

דווקא לפני המשחק המכריע מול  בני סכנין שיקבע את גורלה של הקבוצה המקומית בליגת העל, התראיין מאמן הקבוצה תומר קשטן ואמר : "אף בעלים של קבוצה לא נוהג בצורה כזו והוא רק מקלקל ופוגע בקבוצה. בעונה הבאה שימנה מאמן בובה שיעביר אימונים ושהוא עצמו יישב על הספסל ויעביר משחקים. גם ככה בעיניו כולם לא מבינים כלום".
"בתקופה האחרונה נמנעתי מלדבר על המשך ההעסקה שלי בקריית שמונה, כי מה שהיה חשוב לי זה להבטיח קודם את ההישארות בליגה. לפני כחודש וחצי בתכתובת ביני לבין איזי, הבהרתי לו שההתערבות שלו בנושאים המקצועיים לא לגיטימית. שהעובדה שהוא משקיע בקבוצה ממון רב לא מקנה לו כוח להשפיע מקצועית והוא צריך לתת למאמן לעבוד בצורה שקטה בלי להתערב לפני, אחרי ובמהלך משחקים….אף בעלים של קבוצה לא נוהג בצורה כזו והוא רק מקלקל ופוגע בקבוצה. בעונה הבאה שימנה מאמן בובה שיעביר אימונים ושהוא עצמו יישב על הספסל ויעביר משחקים. גם ככה בעיניו כולם לא מבינים כלום. יש הבדל בין ישיבה במשרד לבין מה שרואים באימונים. התגובה שלו הייתה שלא נעבוד יותר יחד". קשטן עמד על הקווים בקבוצה הצפונית 16 משחקי ליגה ומחזיק במאזן של ארבעה נצחונות, שש תוצאות תיקו ושישה הפסדים".

תגובתו של שירצקי היתה: "הוא לא נורמלי (תומר קשטן), לא דיברתי איתו כבר חודשיים. מה הוא רוצה?". מי שיעמדו על הקווים במשחק הקרוב הוא אחד מהשתיים – המאמן גיל לבנדה או מאמן קבוצת הנוער יניב לביא.

אולי יעניין אותך

Bottom ad