היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ממונה הבטיחות במשרד החינוך: "אישורי הבטיחות של כל מוסדות החינוך בקריית שמונה התקבלו בזמן, תקינים ועודכנו בהתאם"

לאחר עבודה מאומצת של לשכת ראש העיר, לשכת מנכ"ל העירייה, וצוות אגף החינוך ברשות, התקבלה הודעת משרד החינוך לפיה כלל מוסדות החינוך בקריית שמונה תקינים ואושרו לאכלוס ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר בעיר.

ממונה הבטיחות במשרד החינוך במחוז צפון  ופיק שיבל כתב לממונה על הבטיחות בעיריית קריית שמונה יעקב שושן: "יעקב וכל העוסקים במלאכה יישר כוח וכל הכבוד. אישורי הבטיחות של כל מוסדות החינוך בעיריית קריית שמונה התקבלו בזמן, תקינים ועודכנו בהתאם. יש להמשיך לעקוב אחר עבודות השיפוצים בגנים כפי שצוין ברשימת אישורי הבטיחות, וכידוע במהלך השנה להיות בקשר עם מנהלי בתי הספר והגנים לטיפול שוטף בכל בעיה שתצוף מהשטח. עוד פעם קבלו את הערכתי על העבודה המבורכת והשינוי שמרגישים אותו בעשייה בתחום החינוך בעיריית קריית שמונה".

גם קב"ט מחוז הצפון במשרד החינוך הביע את הערכתו לפעילות הרשות בכל נושא הבטיחות והביטחון: "יישר כח לכל העוסקים במלאכה. אין ספק שרואים את השינוי ברשות".

ראש העיר ניסים מלכה: אני שמח כי כלל מוסדות החינוך בעיר תקינים ומאושרים לקליטת ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר. הבטיחות אצלנו היא בראש סדר העדיפות. אני מודה לכל העוסקים במלאכה שמדי שנה עושים הכל כדי שילדינו ישהו במוסדות חינוך ראויים ובטוחים".

הממונה על החינוך בעיר הרצל בן אשר: "כבר לפני כחודשיים קיימנו ישיבות היערכות לפתיחת שנת הלימודים הקרובה. אני מברך על השגת היעדים ואנו נמשיך להצעיד את המערכת למקומות טובים וראויים".

מנהלת אגף החינוך סיגל כהן: "במשך תקופה ארוכה אנו פועלים סביב השעון ובמלוא המרץ כדי לפתוח את שנת הלימודים בצורה ראויה. לא היה לי ספק כי נקבל את כל האישורים הנדרשים כדי שמוסדות החינוך בקריית שמונה ייקלטו את הדבר הכי יקר לנו – את הילדים שלנו. אנו נמשיך לעשות הכל כדי להמשיך ולהצעיד את מערכת החינוך שלנו  להישגים לימודיים וערכיים בסביבת לימודים בטוחה וראויה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad