היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מעכו לקריית שמונה בסמים

לאחרונה מסתמנת תופעה החוזרת על עצמה בה נעצרים רכבים לבדיקה והשלל הוא סמים וסכום גדול של כסף מזומן.

יעדי היציאה לאחרונה, בנוסף לכפרים באזור, היא עכו. לאחרונה כבר נעצרו חשודים שברכבם היה סם וכסף מזומן, וזה גם מה שקרה השבוע.

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות נחושה לסיכול יצור והפצת סמים מסוכנים. בתוך כך, בפעילות שוטרי הסיור של תחנת קריית שמונה, נעצר השבוע רכב ובו שני חשודים לבדיקה שגרתית. בחיפוש שנערך ברכב נתפסו סמים וסכום כסף גדול במזומן. שני החשודים, תושבי עכו בשנות ה-20 לחייהם, עוכבו לתחנת המשטרה, נחקרו, מסרו את גרסתם ונעצרו. מעצרם הוארך בבית משפט במספר ימים והחקירה בעיצומה.

 

תקפוהו והותירוהו בשטח כואב ודואב

באחד הלילות השבוע התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה על קטטה באזור גן הצפון. ניידת של תחנת קריית שמונה הוזעקה למקום ובמקום נמצא בחור בשנות ה-20 לחייו כשהוא חבול בכל חלקי גופו ונזקק לטיפול רפואי. הפצוע מסר כי הותקף ע"י מספר חשודים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועד עתה נעצרו מספר חשודים במעורבות באירוע. החקירה נמשכת ונסיבות האירוע נבדקות.

 

 

אכיפת חניות ברחבי העיר

לאור התגברות תלונות של תושבי שכונות העיר על רכבים החונים שלא כחוק במקומות רבים בעיר, משטרת קריית שמונה, בשיתוף יחידת האכיפה העירונית ממקדים את פעילותם במטרדי התנועה בכל רחבי העיר. הפעילות תתמקד בעיקר בנושאים של חניה בתוך צומת, חסימת מעבר, הפרעה לתנועה וחנייה על המדרכה. הנהגים מתבקשים להחנות כחוק ובמקומות מוסדרים.

 

הקיץ בפתח והעצבים במתח

עם בוא האביב, מתארגנים חבר'ה לא מעטים לסאגת הקריוקים העונתית.

לא שי למישהו, בטח לא במשטרה, משהו נגד אנשים שמחים. ממש לא.

אלא שיש אנשים שמחים שמתעקשים לכפות את שמחתם על הסביבה הגיאוגרפית בה הם נמצאים, ולא משנה השעה ומצב השכנים. הם, הקריוקי ובכפיים.

במשטרה מבהירים שבכשנים הקודמות, הפרעות רעש לא סבירות שיגרמו על ידי מערכות הגברה (קריוקי) יטופלו ויוחרמו, וחבל.

ולכן, במשטרה בטוחים שהשכל הישר של החבר'ה 'בכפיים' יגבר על כל שיקול אחר והשמחה תהיה מוגבלת לחבר'ה ולסביבתם הקרובה. כמובן, בדציבלים החוקיים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad