היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סדנא לחיילים לפני שחרור

מה בסדנא? מידע על השכלה גבוהה ומלגות, מכינות, פסיכומטרי, עזרה בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, זכויות חיילים משוחררים, אפשרויות תעסוקה, הכשרות מקצועיות, התנהלות כלכלית נכונה ועוד מגוון של נושאים חשובים.

כ-80 חיילים וחיילות מהעיר יעברו בשבוע הקרוב במתנ"ס ארתור פוקס, סדנת הכנה לקראת שחרורם הקרב. הסדנא אשר מנוהלת ע"י מרכז הצעירים ותעסוקה, מתקיימת כשותפות בין עיריית קריית שמונה, רשת המתנ"סים, קרן גרוס, חברת אורן והקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון.

במהלך הסדנא, יקבלו החיילים ארגז כלים משמעותי וייחשפו למידע מעמיק ומגוון של תכנים אשר יסייעו להם לקראת שחרורם: מידע על השכלה גבוהה ומלגות, מכינות, פסיכומטרי, עזרה בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, זכויות חיילים משוחררים, אפשרויות תעסוקה, הכשרות מקצועיות, התנהלות כלכלית נכונה ועוד מגוון של נושאים חשובים.

ראש העיר אביחי שטרן שהשתתף בעצמו בסדנא לפני שחרורו מצה"ל לפני יותר מעשור ברך את החיילים: "רגע לפני שאתם פושטים את המדים, לאחר שירות צבאי למען המדינה, אני מבקש, בשמם של תושבי קריית שמונה ואזרחי ישראל, להצדיע לכם על תרומתכם לביטחונה של מדינת ישראל. בסדנא הזו שמתחילה היום ותימשך חמישה ימים, הצוותים שלנו יכינו אתכם בצורה הטובה והנכונה למה שצפוי לכם באזרחות. אל תתביישו לפנות אלינו, לשאול ולהתייעץ לפני שתקבלו החלטה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מרכז הצעירים שלנו ובמיוחד יניב אלון רכז חיילים משוחררים, זמין לכם במהלך כל ימות השבוע. נצלו את הידע שלו כדי שתוכלו לקבל הכוונה בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם", אמר שטרן.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad