היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סוחר סמים עם תעודת "טכנאי"

תושב נהריה נעצר במחסום קורונה והציג לשוטרים תעודה מזויפת של עובד חיוני, שבה צוין כי הוא "תכנאי" מטעם חברה סלולרית. בחיפוש ברכבו נמצאו חמש שקיות עם קנאביס ואלפי שקלים במזומן. השבוע כבר הוכן והוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של זיוף, סחר בסמים, החזקה של סמים שלא לצריכה עצמית והסתייעות ברכב לצורך ביצוע עבירה.

הצעיר בן 19 מנהריה, היה פשוט סוחר אשר סחר בקנאביס ביישומון טלגרם. האירוע התרחש לפני מספר ימים, לאחר שרכבו נעצר במחסום קורונה, והציג לשוטרים תעודה מזויפת של עובד חיוני, שעליה נכתב כי הוא "תכנאי" (הטעות במקור).

השוטרים, שהבינו מיד כי מדובר בזיוף, ערכו חיפוש ברכבו, שם התגלו הסמים והשטרות.

האירוע התרחש במחסום משטרתי בכניסה הדרומית לקריית שמונה, שהוצב במטרה לזהות מפרי סגר ובידוד. בשלב מסוים, סימנו השוטרים לרכב שבו נסע החשוד לעצור. הם דרשו ממנו להזדהות. הנהג הציג רישיונות ואישור מעבר בחירום מטעם "סלקום" – וטען כי הוא עובד כטכנאי בחברה. פרטי החשוד ב"אישור", כפי שניתן לראות בתמונה, נכתבו בכתב יד. בנוסף, אחד השוטרים הבחין בריח הקנאביס ברכב.

בחיפוש התגלו חמש שקיות קנאביס שהוסלקו מתחת לגלגל הרזרבי בתא המטען. כמו כן, נמצאו מתחת לסך השמש 3,600 שקלים. הצעיר נעצר והובא לחקירה. חטיבת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגדו עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין שמונה עסקאות סמים שביצע לכאורה במועדים שונים בישובים שונים ברחבי הגליל העליון.

נתפס חשוד בגניבת אלפי שקלים מרכב חונה

תושב קריית שמונה התלונן במשטרה כי החנה את רכבו סמוך לעסק שלו באזור התעשיה וירד למקום עבודתו, וכאשר חזר גילה כי מהרכב נגנב סכום כסף גדול של כ-20,000 שקלים.

משטרת קריית שמונה פתחה בחקירה ואספה ממצאים שונים בזירה. בעקבות החקירה אותר חשוד במעשה, תושב אחד הכפרים מהגליל התחתון בשנות ה-20 לחייו העובד בקריית שמונה. החשוד נחקר בתחנת המשטרה בגין המיוחס לו, מסר את גרסתו ובסיום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים. התיק הועבר ליחידת התביעות של המשטרה להגשת כתב אישום כנגד החשוד.

במשטרת ישראל מזכירים, שהמשטרה פועלת תוך שימוש במגוון אמצעי חקירה- סמויים, גלויים וטכנולוגיים- לאיתורם של אותם עברייני רכוש הפוגעים בתחושת הביטחון של הציבור במטרה לשמור על שלומו, ביטחונו ורכושו של הציבור.

נראה, שזה עניין של זמן עד אשר במשטרה ימצאו ראיות והוכחות לגבי החשוד.

חנה כחוק ואל תסכן אחרים

לאחרונה התגברו תלונות מתושבים בשכונות ברחבי העיר על רכבים החונים שלא כחוק במקומות רבים בעיר. התלונות מתמקדות בעיקר בנושאים של חניה בתוך צומת, חסימת מעבר, הפרעה לתנועה וחנייה על מדרכה. הנהגים מתבקשים להחנות עפ"י החוק ובמקומות מוסדרים.

משטרת קריית שמונה בשת"פ יחידת האכיפה העירונית ימקדו את פעילותם במטרדי התנועה בכל רחבי העיר.

בנוסף, ניתן לפנות לתחנת המשטרה לקבלת יעוץ או הכוונה בנושאי מטרדי תנועה לטלפון 046958444.

נסיעה טובה ובטוחה – חנו כחוק!

אולי יעניין אותך

Bottom ad