היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עולם השקר והצביעות בהתגלמותו

השבוע לא ידעתי אם לצחוק 🙂 או לבכות 🙁

בעקבות השתלחותו (המגעילה) של עו"ד יורם שפטל ברמטכ"ל גדי אייזנקוט, (נראה כמו פקיד עירייה שמן) קמו וניצבו שני שדרים, לא פחות, מהתחנה בה משדר שפטל, ותבעו …לפטר את שפטל מהתחנה…

השניים, גבי גזית ונתן זהבי. באשר לסגנון של גזית, לא נרחיב. היה ונותר שחצן, יהיר ו'יודע הכל'.

אבל שנתן זהבי יבקש את פיטוריו של שפטל?! שומו שמיים. האיש שהמציא את שפת ביבין ברדיו ובעיתונות דורש/תובע את פיטוריו של בן דמותו/תלמידו?

מר נתן זהבי. שלא אובן שלא כהלכה. חלק ניכר מהנושאים, אפילו הייתי אומר החלק הארי, ראויים לעמוד בראש סדר היום הציבורי, כפי שאתה מעלה. לא זאת הבעיה, והיא גם לא יכולה לשמש כאלבי להתנהלותך הפרועה והדוחה, בדרך בה אתה פוגע רק על ימין ובמי ש'לא בא לך בעיניים', בכל משדר שלך. ניסיתי להאזין לא פעם, והאמת?! היה מעניין וראוי עד שהדובר מעבר לקו לא מצא חן בעינך וביקשת 'להעיף אותו לכל הרוחות' תוך סינון קללה עסיסית בערבית או עברית, השפות הרשמיות בישראל, וזה בדיוק מה שעשיתי, העפתי אותך.

אני יודע מר זהבי, שכאבי ההמצאה והסגנון הזה יש לך לא מעט אוהדים/מאזינים/שפוטים, אבל למען האמת אם כבר צריך להעיף מישהו, ממש אם אין ברירה כמו שאומרים, זה קודם את המורה זהבי וכן גם את תלמידו ה'מוכשר' שפטל. תודה שזה הוגן, כמו שאתה נוהג לומר.

 

 

בואו נעלה על מוקש קטן…

אם כבר מדברים על סגנון והתנהלות של מי שבין היתר מעצב דעת קהל, נקפוץ לרגע לכנסת, נכון יותר לח"כ שנוי במחלוקת. אורן חזן. איני מביע דעה, ולא זאת כוונת הנאמר כאן.

…ראינו מידי פעם תגרות ידיים, השלכת כיסאות, זריקות נעליים והחלפת מהלומות פיזיות בין חברי פרלמנט במדינות שונות. ח"כ החליט 'לעלות כיתה' ובעקבות מה שקרה וקורה בהר הבית הזמין או הוזמן, זה לא משנה, לדו-קרב עם חבר פרלמנט ירדני. ממש בשפה עבריינית הם אמרו האחד לחברו 'בוא נפגש בגשר אלנבי ונגמור עניין'.

זה שחזן יודע לייצר כותרות, אנחנו יודעים. אבל, זה שעיתונאים, שדרים ומגישים מגלגלים עיניים לשמים, פוסלים ומגחכים את ח"כ חזן, ומיד מראיינים אותו זה שיא (עוד) שיא של צביעות והתנהלות דוחה של עיתונות שמיום ליום ממהדורה למהדורה נעשית צהובה יותר ויותר.

…אז כמובן ששני חברי הפרלמנט, הישראלי והירדני, 'לא הלכו מכות', אבל התקשורת יצאה (שוב) טונה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad