היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים – אחרי יוםהעצמאות

משמר הגבול עם הנוער והילדים

במסגרת חיזוק הקשר בין הדור הצעיר של הקהילה למשטרה, הגיעו השבוע שוטרי מג"ב של חבל מבואות חרמון לבית ספר "שחפים" ליום פעילות משותפת. במסגרת יום זה הסבירו השוטרים לתלמידים על עבודת המשטרה בכלל ומג"ב בפרט, והציגו בפני התלמידים אמצעי משטרה שונים כגון מכשירי קשר, אמצעי מיגון וניידות. לתלמידים אף ניתנה האפשרות להתנסות במכשירי המשטרה השונים. היה זה יום חוויתי ומהנה לכל המשתתפים.

 

 

סמים, סכין, כדורים, בקיצור 'חגיגת'

בפעילות יזומה של יחידת השיטור העירוני בשיתוף יחידת הסיור של משטרת קריית שמונה, נתפס השבוע חשוד תושב רמת הגולן בשנות ה-50 לחייו כברשותו כדורים החשודים כסם מסוכן מסוג אקסטזי ומספר כדורי חגיגת. כמו כן נתפס ברשותו סכין. החשוד עוכב לתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו. בסיום החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים והרכוש נתפס. משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה נגד החזקה של סכינים בניגוד לחוק וכנגד ייצור והפצת סמים מסוכנים.

 

אכיפה מוגברת בפארקים ובמקומות בילוי

עם בוא האביב, שוטרי משטרת קריית שמונה ויחידת האכיפה העירונית מגבירים את הסיורים בפארקים העירוניים למניעת עבירות אלימות, אכיפת חוק האלכוהול, מניעת עבירות וונדליזם והקמות רעש. כל זאת למען התושבים ולרווחתם.

 

חייך, צילמו אותך …מחק את החיוך!

עובד באחת החנויות בקריית שמונה התלונן השבוע במשטרה כי הבחין בחשוד מסתובב בחנות בצורה מחשידה ולבסוף יוצא מהחנות בלא שרכש דבר. לאחר שהחשוד יצא, בדק העובד במצלמות האבטחה של החנות וגילה כי החשוד גנב מוצר חשמלי מהחנות. בפעילות זריזה של יחידת הבילוש של תחנת קריית שמונה, זוהה החשוד במצלמות, אותר בביתו עם הרכוש והובא לתחנת המשטרה לחקירה. מדובר בחשוד תושב קריית שמונה בשנות ה-30 לחייו. בסיום החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים והרכוש הגנוב הושב לחנות על ידי המשטרה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad