היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שנת הלימודים הראשונה בבית הספר לרפואה בצפת יפתח עם 120 סטודנטים

פרויקט הדגל של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הקמת בית הספר לרפואה בצפת, יקלוט 70 סטודנטים נוספים. ביום חמישי האחרון אישרה, המועצה להשכלה גבוהה את תוכנית הלימודים הנוספת לסטודנטים מהארץ שיחלו את שנת הלימודים באוקטובר 2011.  

התוכנית היא תוכנית  ארבע שנתית אשר במסגרתה יגויסו 70 סטודנטים לשנת הלימודים הקרובה.

כזכור, לפני כחודשיים אושרה תוכנית נוספת בה ישתתפו חמישים  סטודנטים מחו"ל.  תהליך הרשמתם של הסטודנטים, למסלול הקליני, כבר החל.  

בנוסף, אוניברסיטת בר אילן גייסה כבר 12 אנשי סגל, חוקרים ומדענים אשר יגיעו במהלך הקיץ הקרוב לארץ ויחלו עבודתם בפקולטה במהלך שנת הלימודים הקרובה.

גם עבודות השדרוג של מבנה הביניים של האוניברסיטה יחלו בימים הקרובים והיא כולל שיפוץ המבנה ובניית מעבדות בעלות של כ- 60 מיליון שקלים במסגרת התקציב שהושג על ידי המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום, בממשלה.

המשנה לרה"מ, השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום: "צעד אחר צעד אנו רואים את החזון שלנו קורם עור וגידים. בית הספר לרפואה אשר הקצאת התקציבים למבנהו אושרה במסגרת תקציב המדינה לשנת 2011-2012 ותוכנית הלימודים אושרה סופית היום יפתח שעריו בשנת הלימודים הקרובה ויהווה תשתית להקמת אוניברסיטה בגליל.

כל התוכניות הופכות למציאות ומציאות חדשה זו תשנה את פני הגליל כולו" אמר השר שלום והוסיף, "בית הספר לרפואה מצטרף לשורת פרויקטים מחוללי שינוי שאנו מובילים במטרה להגשים את החזון של הבאת 300,000 מתיישבים נוספים לגליל בעשור הקרוב.

עתה, משבית הספר לרפואה הוא עובדה מוגמרת, נפעל במלוא המרץ להרחבת הפרויקט ולהקמת אוניברסיטה רב קמפוסית בגליל. פרויקטים בסדר גודל כזה, כהקמת בית ספר חמישי לרפואה בצפת, ואוניברסיטה ראשונה בגליל, הם מה שהגליל צריך על מנת לתת לו את הדחיפה והפיתוח הנחוצים לו."

אולי יעניין אותך

Bottom ad