היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תיאטרון קהילתי מוקם במתנ"ס ארתור פוקס

במסגרת הפעילות הענפה המתקיימת במתנ"ס ארתור פוקס הוחלט להרחיב את היריעה ולתת במה לתושבי העיר והאזור שחיידק הבמה קיים בהם ולהקים תיאטרון קהילתי.

מתנ"ס ארתור פוקס שואף להוביל למעורבות קהילתית ופעילות מרבית של תושבים תוך שימת דגש על ערכים, מקצועיות, טיפוח והגשמה, הפעלת תיאטרון קהילתי הינה אחת הדרכים. את פעילות התיאטרון יוביל הבימאי המקומי בעל הרקורד העשיר מיכאל אוחיון, שהוביל בעבר את התיאטרון הקהילתי בעיר והעלה מספר הצגות מקוריות.

תיאטרון הקהילתי הוא יצירת הצגה על ידי תושבי הקהילה, בפני תושבי הקהילה. ההצגה המוצגת על הבמה היא פרי יצירתם של אנשי התיאטרון הקהילתי ומייצגת את הקהילה ממנה באה, בין בהופעות התיאטרון הקהילתי בפני הקהילה בה הוא פועל ויוצר או מחוצה לה.

המטרה היא להקנות למשתתפים כלים וידע מעולם התאטרון, לאפשר להם לעסוק בתכנים מחיי היומיום ולעבדם באמצעות אותם כלים ולבסוף, להעלות אותם אל הבמה בפני המשפחה, החברים והקהילה

במסגרת פעילות התיאטרון יזכו המשתתפים לקבל כלים וידע מעולם התיאטרון, המשתתפים יעברו הכשרה על ידי הבימאי מיכאל אוחיון במטרה להעלות מחזה מקומי בסוף השנה בפני הקהילה.

פעילות התיאטרון תתקיים במתנ"ס ארתור פוקס בהנחיית הבימאי מיכאל אוחיון בימי שלישי בשעה שש בערב.

בועז בן ציון מנהל מתנ"ס ארתור פוקס ילווה מקרוב את פתיחתו והתקדמותו של פעילות התיאטרון וקורא לשחקנים המקומיים ולאוהבי הבמה תושבי העיר והאזור להגיע ולקחת חלק בתיאטרון הקהילתי שמוקם בימים אלה במתנ"ס.

כפיר מעוז מנכ"ל רשת המתנ"סים החליט על הקמת התיאטרון ביוזמתו של הבימאי המוכשר מיכאל אוחיון ודאג למשאבים הנדרשים להקמת התיאטרון.

נציין ונזכיר שמאחורי מיכאל אוחיון שורה מרשימה של הצלחות בפעילות מסוג זה ורק לאחרונה הוא זכה לשבחים על פרויקט דומה שהקים בחצור שבסופו הועלתה הצגה בבימויו על שישים שנים לחצור. מומלץ בהחלט.

להרשמה נא להתקשר לפלא' 0505570163 מיכאל אוחיון או 046036800 מתנ"ס ארתור פוקס דמי השתתפות סמליים: 50 שקלים לחודש.

אולי יעניין אותך

Bottom ad