היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

100 משפחות חדשות בקצרין

בתחילת השבוע (א') התקיימה במרכז צעירים קצרין הרמת כוסית מרגשת עם כ-35 משפחות חדשות שהגיעו לקצרין. בשנה וחצי האחרונות הגיעו כ- 100 משפחות חדשות התווספו לקהילת קצרין כש-50 מתוכן מלווה רכזת הצמיחה הדמוגרפית במרכז צעירים קצרין, קרן ביצ'ו. בהרמת הכוסית השתתפו גם משפחות וותיקות אשר לוקחות חלק במיזם ההתנדבות לקבלת השכנים החדשים בהובלת מרכז צעירים קצרין.

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין, בירך: "מרגש לעמוד ולראות כל כך הרבה משפחות צעירות וחדשות כאן בקצרין. מרכז צעירים קצרין הפך לאבן שואבת לקליטת משפחות חדשות, הוא מלווה אותן, מקבל אותן, דואג ומסביר כך שהקליטה והמעבר נעימים וקלים יותר. אני מאחל לכולם, שנה טובה ומתוקה, שנה של גדילה והתחדשות. ולכן, המשפחות החדשות, קליטה חלקה ופשוטה, ברוכים הבאים לקצרין, אני שמח שבחרתם בנו".

מירב שני, מנהלת מרכז צעירים קצרין: "בשנה וחצי אחרונות היו לקצרין כ-100 משפחות חדשות. חלקן ילדים חוזרים וחלקן משפחות שראו בקצרין את המקום הנכון להקים בו בית. כ-50 משפחות הגיעו למרכז צעירים קצרין עם קבלת ההחלטה לעבור ואנחנו מלווים אותם יד ביד בשנה הראשונה על מנת לאפשר להם קליטה נכונה וקהילתית בדגש על חיבור לקהילה באמצעות משפחות ותיקות מאמצות. תודה לקרן ביצ'ו, רכזת צמיחה דמוגרפית במרכז הצעירים על עבודה ללא הפסקה תוך הפיכת עמוד טווח עבור כל אחת מהמשפחות תחת תפיסה שקליטה טובה מתחילה בשילוב קהילתי ויצירת חיבורים בתוך הקהילה. אני מאחלת לכולם שנה טובה והתאקלמות מוצלחת."

צילום: מ.מ קצרין

אולי יעניין אותך

Bottom ad