היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האמירה הארסית של ח"כ בן ברק חשפה עוד שני צבועים בלהקה, סרור וברקאי

אם חשבתי, ואכן חשבתי שעיתונאים 'מובילים' בתקשורת הארצית דשדשו הכי נמוך, באו צמד העיתונאים מהבונקר של תחנת הרדיו המתפקדת כפילגש של העיתונות הישראלית, גלי צה"ל והוכיחו באלגנטיות שאני טועה.

השניים, בעלי דעות שמאל מובהקות המסווים את דעותיהם בצבעי הסוואה של 'אובייקטיביות' 'יושרה עיתונאית' וקלישאת נבובות וחסרות תימוכין בהתנהלותם זה שנים, התייצבו מול המיקרופונים והתנצלו בפני ח"כ רם בן ברק.

כזכור, בן ברק חילק בין מצבעי 'כחולבן' הנאורים, המתקדמים והליברליים כלבנים, ובין מצביעי הימין כשחורים.

אני לא מאמין להתנצלות של השניים, אפילו לא מקריית שמונה לחצור שכוונתם הייתה טהורה ונקייה ונבעה משיקולים אלטרואיסטים, אלא שהשניים מצאו 'הזדמנות עסקית' לתקוע לשׂנוא נפשם יעקב ברדוגו העובד באותה תחנה.

ראוי לזכור שהשניים מחרימים את ברדוגו, קראתם נכון מחרימים, בגלל התווית הבזויה שהצמידו לו "שתול של נתניהו'.

השניים הללו, סרור וברקאי ניסו להפוך את האירוע העיתונאי בו חשף ברדוגו את האמירה האומללה והארסית של בן ברק מ'כחולבן', שנאמרה בריאיון בפני עיתונאי אחר מגל"צ, צחי דבוש שמו, כאילו שברדוגו ערך את הריאיון והוציא דברים מהקשרם.

סליחה צמד שמאלנים מתחזים לעיתונאים, צמד שאינו מעז לצאת משמורת הטבע המוגנת ששמה גל"צ ולהתמודד בשוק העיתונות החופשית. שאלה לי אליכם, מי שמכם להתנצל בשם התחנה? שעד כמה שידוע אתם יכולים להיבחר רק ל'וועד העובדים'. גם בצעד המגוחך הזה השׂגתם את ההיפך ממה שחשבתם שתשיגו. הראתם את קטנותכם ואפסותכם כעיתונאי חצר השמאל הביזנטית. אילו המקרה הזה היה 'חמור' כפי שאתם מנסים לקבוע תודעתית בציבור, אז מדוע המנהל האמיתי של התחנה לא התנצל?! כאילו, שביהירותכם אתם מועצת המנהלים של גל"צ, מעל המנכ"ל.

כואב לראות כיצד מי שאף פעם לא היו עיתונאים אובייקטיביים בשירות האמת, חושפים בעצמם ולעצמם את מערומיהם וממשיכים להסתתר מאחורי סורגי המיקרופון, העורך והמצודה הביזנטית, גל"צ.

אגב, ראוי שאנשי שמאל ירפו ידם מתעשיית ההתנצלויות הלא רלוונטיות (אהוד ברק מהמזרחיים והערבים, ועכשיו רזי, סרור ולונדון), וינסו לאמץ מפעל מוצלח יותר, את 'ימי הרחמים והסליחות'.

 

 

ההשפלה הפומבית שעשו לירון לונדון

מישהו זוכר שירון לונדון התנצל בעבר, במהירות שיא ותחת אולטימטום תוך פחות מעשרים וארבע שעות?!

ועוד ממעללי 'החיות המוגנות בתקשורת' ההולכות ונכחדות בשיני האמת, ירון לונדון.

האמת, שאיני צופה בתוכניתו, פשוט אין לי כח בסוף היום להתחכמויות ומופעי הידענות הסתמית שהוא מנסה להפגין בכל הזדמנות. אבל מה לעשות, יש תוכניות מוקלטות שאפשר לצפות בהן ולגבש דעה.

האיש והפדיחה, לונדון, התחכם פעם אחת יותר מידי השבוע. כל עוד הוא יורד רצח על החרדים ועל חסרי הישע בתקשורת הישראלית, הוא שב הביתה עם השלייקס הגמישים שלו מלא בסיפוק עצמי, ואני מניח תוך שהוא מעביר סיבוב ניצחון על כרסו מדושנת העונג.

הפעם, לונדון עף על עצמו וכינה את הערבים, בהכללה במילים שאפילו בן גביר לא היה חותם עליהן "הערבים הם פראי אדם!".

בעוד המשפט הזה בדי-ליי באוויר, התנפלו עליו כל מי שאוזנו רגישה לעוולות הזולת, בעיקר של ל"ו אלפי ישרי הדרך העושים את דרכם יום-יום לעבודה וחזרה הביתה.

פייר, היה לי סוג של תענוג (מגונה) לראות את האיש היהיר והדוחה הזה מתפתל, ואם לא היה די בזה, הנהלת 'כאן' תקעה לו אצבע בקצה כרסו והודיעה לו 'ירון לונדון, עליך להתנצל עד מחר בשתיים עשרה בצהרים". רק אמירה זו, שאיני מאמין שמישהו יכול היה להוציא מפיהם של מנהלי התאגיד, הניעה את האיש הוולגרי להתנצל עוד בטרם חלף האולטימטום שהציבו מנהלי התאגיד.

בכלל, אם תשימו לב, יותר ויותר עיתונאים המחזיקים בדעות שמאלניות מנצלים את 'כח המיקרופון' ובאמצעות טכניקת ריאיון עיתונאית, לכאורה, הם מעבירים את מסריהם.

כיצד זה קורה? אם המרואיין הוא מכוחותיהם, בדרך כלל ישאלו שאלה להנחתה ויפקירו את המיקרופון להרצאתו של האורח. הם לא יקטעו אותו או אותה, הם לא 'יחדדו את השאלה', פשוט יאפשרו לחברם לסיים להציג את משנתו, ויוסיפו בחן מזויף 'רצית להוסיף עוד משהו?!'.

לעומת זאת, ותבדקו אותי, אם המרואיין הוא בעל דעות ימניות, ה'ריאיון' יתנהל כך: שלום לפלוני/אלמונית, רצינו לשמוע את דעתך על הדרישה להציב מצלמות בקלפיות'. הפלוני או האלמונית יתחילו לענות, ובערך בהברה השנייה או השלישית, יקטע אותו המראיין ב'אתה יודע שהמעשה סותר את זכותו לפרטיות…'. 'לא' עונה האיש 'מדובר ב…', העיתונאי: אתה לא חושב שמדובר ברמיסת כבודו של המצביע הערבי'? 'לא, ההיפך אנחנו רוצים לוודא שלא יצביעו כאלה שאין להם זכ…'. המראיין: 'תודה שהמהלך נעשה נגד הערבים', 'פלוני 'לא ממש לא. זה טוהר הבחיר….'.

אנחנו מודים לך, ונעבור למרואיין הבא…'.

אל תסמכו על דבריי וגם אל תאמינו לניתוח הזה, תעקבו בבקשה ותיווכחו בעצמכם.

 

 

קו ישיר מחבר בין קריית שמונה, שדרות וראשי החמאס והחיזבאללה

…וזה עניין של זמן

ליבי ליבי עם תושבי שדרות שנאלצו לעבור חוויה מטלטלת שאנחנו בני קריית שמונה עברנו לא אחת בימים ההם. מי כמונו, בני קריית שמונה יכולים להבין לליבכם אחים יקרים בשדרות ובעוטף עזה.

התמונות והקולות מאותה הופעת אימים השבוע החזירה אותי ורבים בעיר לימים בהם אנחנו מלאנו את תפקיד ה'שכפ"ץ של המדינה" ובתל אביב אפילו לא שמעו שישבנו במקלטים.

שימו לב. איך שלא תהפכו או תספרו את הסיפור, לתל אביב ושות' יש תעודת ביטוח זהב. התעודה מורכבת מכמה סעיפים, סעיף ראשון, לא נעים לומר, נבחרי ציבור, חברי כנסת, מכל המפלגות, מה שנותן להם ביטוח צד ג'. תושבי מדינת תל אביב, בניגוד לכם אחינו-בשרנו בשדרות ובעוטף עזה, לא יאפשרו אירועים מתמשכים או אירועים חריגים כמו ירי של ארבע מאות-חמש מאות רקטות ביממה. זה לא יקרה, כי המחליטנים שלנו (ח"כים, שרי ממשלה, בכירים בכל שדרות הציבור) לא יאפשרו זאת. הם יפעילו את כל המנופים, הגלויים והסמויים, ואיך שהוא, משום מקום, השקט יחזור.

…ואתם? אתם ואנחנו שדמנו סמוק פחות, נצטרך לסבול, בלי מרכאות, בין ירי לירי, בין מטח למטח, בין שקט לשקט. ושלא תתבלבלו. לא מדובר בממשלה ימנית או שמאלית, מדובר בכל ממשלות ישראל לדורותיהן.

אצלנו במקרה, ה'חגיגה' התרחשה דווקא מול ממשלות שמאל. אצלכם זה ימין, והגורל המשותף הוא המאחד והמחבר בינינו.

הספחת הזאת הנקראת אויבי ישראל חמאס/חיזבאללה ושות', לא תירגע ולא תשקוט עד המכה הניצחת שתבוא, והיא תבוא. באיזה תנאים? בהזדמנות הראשונה שייווצר חלון הזדמנויות אופטימלי. מתי זה יקרה? זו כבר שאלה שלא בתחום החיזוי האנושי.

אחים ואחיות יקרים. החזיקו מעמד (כי אין אופציה ממשית אחרת) ותזכו-נזכה לראות את אורו של השחר החדש עולה.

'כחולבן' – ברקים ורעמים

לא נעים, אבל זה קורה שוב. מלחמות עולם בתוך 'כחולבן' ונגד 'כחולבן' מצד האקרים רוסים.

רונן צור, היועץ הפוליטי שקנה לו מעמד-על כאמסטף חסר רחמים במקצועו, נקלע לקרב 'מבית לבית' בין מפלגת 'חוסן לישראל' ובין מפלגת הצלופן והג'ל 'יש עתיד'.

למזלו הנחס של בני גנץ הרוסים פרצו לנייד שלו ושל חבריו ושוב העמידו אותו באור מגוחך. בכל זאת, פעם שנייה תוך מספר חודשים.

מה עניין רונן צור לפריצה לנייד של גנץ? פשוט מאוד. חזית רפאים שנפתחת כאשר אתה, גנץ צריך להסתער על לשכת ראש הממשלה עם שק חול במשקל מאה קילו על גבך (יאיר לפיד) ובאותה עת להסביר כיצד זה קורה שמכשיר כה בסיסי, הנייד שלך, הפך להיות חלון ראווה לעיני כל. לא נעים, תאמינו לי.

פרשנים קובעים נחרצות שהפיצוץ יגיע מיד אחרי הבחירות, וכל הסימנים מראים שהניצוצות שבאוויר עוד ידליקו תבערה מאדי הדלק הרווי שבמלחמות 'חוסן-יש עתיד-תלם והימניים ברשימה'.

אין כאן נבואה, רק הערכה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad