היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תוצאות ההסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו

 

האמת?! אני המום. מדוע?! כי עד עכשיו חשבתי שיש מעשים ויש משפטים שלא אומרים ולא עושים.

לדוגמה: אצלנו בעיתון לא יופיעו מילים וביטויים כמו: היטל.., נאצ.. וכל השוואה של יהודי הנמצא ופועל כאן ועכשיו במרחב הציבורי אל מי שצריך להיזכר לדיראון עולם על מעשי הרצח, הטבח, השריפה והשמדת שישה מיליון מאחינו ומאחיותינו.

נושא שאינו נתון לוויכוח ואין יוצאים מן הכלל. אגב, לא קשור לעמדה פוליטית, והמדיניות הזו תקפה לשלוש מאות ושישים מעלות בציבוריות הישראלית.

עכשיו, אחרי שנחשפתם לתשתית הרעיונית להבעת דעות, אומר שהתבטאותה של המורה מנתניה זהבה בק, אסור שתעבור בשתיקה או סלחנות.

אמר מי שאמר שמילים הורגות, וזה נכון. אמר מי שאמר שאבנים הורגות, וגם זה נכון. אבל, מה שהורג בוודאות, אם לא עכשיו אז מחר, זו ההסכמה, ההכלה, ה'הבנה' וכל המילים היפות, של מעשים ואמירות מן הסוג הזה.

גם עכשיו כאשר הדברים נכתבים, איני מבין כיצד יהודייה, ישראלית אוגרת בזיכרון את הביטויים האלה ומשתמשת בהם בצורה כל כך 'טבעית'.?

איני מבין, ואפילו חושד שיש מי שדג במים העכורים, אבל הפעם המים היו ביצה טובענית, שגם הוא צריך לתת את הדין, ואני מתכוון לעודד בן עמי שנתן לה במה להשמיע את הדברים הללו.

ואסביר. בערוצי טלוויזיה מובילים, ובמיוחד בתוכניות אקטואליה וחדשות, המרואיינים עוברים תחקיר לפני השידור. העורכים לא מרשים לעצמם איבוד שליטה על הנעשה, ולכן יש לי יותר מחשד שבן עמי ידע/ניחש/חשב שזהבה תאמר את הדברים האיומים על ראש הממשלה, לכאורה.

התדהמה שלי גדלה ככל שהתרחקנו מהאירוע בשל הבמה שניתנה לה בכל מקום אפשרי.

שוב אני חושד שהיות ומדובר בג'יהד שהכריזו ערוצי הטלוויזיה על ראש הממשלה בנהמת ה'רק לא ביבי' הם מאבדים את הבלמים דווקא במקום שצריך אותם.

ה'סלחנות', ההתעלמות וגלגולי העיניים המצטדקות של עורכים ועיתונאים רבים מתופעת הג'יהד של בודדים כאשר מדובר בראש הממשלה נתניהו, מחליאה, מקוממת וטעונה תגובה של הציבור.

המוסר הכפול והמשולש בו מתנהלים אנשי תקשורת, לא רק שנמאסה, אלא מפחידה. הרי נתניהו לא יהיה כאן לנצח. בשלב כלשהו הוא יסיים את תפקידו ויבוא מישהו אחר במקומו שאולי יפעל הפוך מנתניהו. אז מה יעשו אנשי התקשורת דוגמת עודד בן עמי, אמנון אברמוביץ', רוני דניאל, אביעד גליקמן ועוד? הם לא מפותחים מספיק להבין שהסכנות הללו ירחפו מעל ראשיהם? הם לא מעכלים שאת הקשר הראשון של 'חבל התלייה' שלהם, הם קושרים?

מה הם יעשו בדיוק? יפעילו מחיקון קולקטיבי לכל העם?

לא. הם כנראה יצטרכו להתמודד עם מי שיעמוד מולם וינהג בדיוק כפי שהם נהגו כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ובאשר למורה/פעילה חברתית זהבה בק. היא חייבת להיות מורחקת ממגע או קשר עם ילדים, בסגנון הדוגמה והמופת האישיים, כיצד מורה לא צריכה לנהוג.

 

 

נתניהו גנץ, עימות פנים מול פנים

בעוד מספר ימים יתקיימו הבחירות ונראה שהמועמדים המובילים נתניהו וגנץ מבעירים את מנועי הסילון כדי לנסוק הכי קרוב לשישים ואחד מנדטים.

אמרנו מבעירים?! באשר לנתניהו, אכן התאור הזה מבטא את המציאות, והאיש אינו שאנן ופשוט שועט מכנס לכנס, מאולפן לאולפן, ומראיון לריאיון. האיש פשוט תופעה, פנומן בכל אמת מידה לא משוחדת.

לחשוב שמדובר באדם שכבר שנים נמצא בראש החץ של מדינת ישראל כראש ממשלה, העייפות המצטברת, השחיקה, הלחצים, וזה מה שהוא נותן מעצמו? בלתי נתפס.

לחשוב שהאיש בן שבעים, ובלי עין הרע הוא נראה ונשמע כמו מכונית מרצדס מהניילון, מדהים.

בני גנץ לעומתו נראה ונשמע תשוש, עייף, כאחרון התלמידים שמסרבים לעשות שיעורים וללכת לישון.

איני לועג חלילה למגבלות ולפגמים שאינם בשליטתו, באמת שלא, על אף שהם צריכים להילקח בחשבון הכולל של המצביע. אבל, באמת איני לועג ומאחל לו בריאות ואריכות ימים… ביום שלישי, הופיע נתניהו באולפן ערוץ 20 ובין היתר הזמין את גנץ לעימותים, שלושה במספר.

נתניהו חזר על הזמנתו "היכן שתרצה ומתי שתרצה, גנץ. בוא לעימות".

האמת, נתניהו חרג מהמסורת שראש ממשלה כמו ראש עיר מכהן, אינו הולך לעימות. אבל נתניהו, מוחל על כבודו ומוכן להיחשף פנים מול פנים מול גנץ נטו, בלי טלפרופמטר, בלי אוזניות ובלי שליפים, מה שנקרא 'פייר פייט'.

אבל שוב, היועצים-היועצים מסוככים עליו ומוציאים הודעות דביליות ומעליבות את האינטליגנציה, כאילו מדובר בספין. בכלל, רמת התגובות של יועצי גנץ מאבדת גובה, שנינות ומקוריות, וכנראה נגמרה להם התחמושת החיה והם החלו לירות ב-כדורי ספוג.

עדיין לא מאוחר בני גנץ, הרם את הכפפה, תתפרק מהגימיקים ותתייצב לעימות שאמור להיות גורלי עבורך, עבור נתניהו ובעיקר עבורנו המצביעים.

 

…ועוד על עימותים

חייב להתוודות שבני גנץ הצליח לבלבל אותי, ולא על מה שאתם חושבים. לבלבל ממש.

כל מי שעסק בפוליטיקה יודע שחלומו הרטוב של כל מתמודד מול מי שמכהן בתפקיד, ראש ממשלה במיוחד, זה עימות. מאז ומעולם מתמודדים מול ראש ממשלה מכהן סורבו בצורה כזאת או אחרת. מדוע?! כי למה לו לראש ממשלה בתפקיד לחשוף את עצמו מול מישהו הטוען לכתר? הטוען לכתר תמיד יכול לטעון טיעונים פופוליסטיים שאף אחד לא יכול באמת לבדוק את התכנותם, בעוד שראש ממשלה בפועל חייב להסביר את כל מה שהוא לא עשה עד רגע העימות. באשר להישגיו של ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו, יוכל לטעון גנץ ש'זה מובן מאליו'…

מדוע אני מבולבל, אז הנה התשובה. אני מאלה שהולך עם תחושות כעס ועלבון כלפי ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל שבמהלך מערכת הבחירות אותרג, לא דיבר כמעט, ואם דיבר הוא חיזק את מי שממילא חשבו להצביע עבורו "דין נצרים כדין תל אביב".

שרון ירשם כאחד מראשי הממשלה שבחסות השמאל ששלט בכל הצמתים: תקשורת, אקדמיה ומערכות החקירה והמשפט, הוא הונה את מצביעיו והביא את אחד האסונות הגדולים, אם לא הגדול שבהם, פינוי יהודים מבתיהם, כעשרת אלפים ילדים, נשים, זקנים וטף, שלחלק מהם אין עדיין בית קבע. כן, קשה לומר או לכתוב, אבל בגלל גודל השעה הגורלית כן צריך לכתוב, היו כאלה ששמו קץ לחייהם.

כן חברים, אנחנו נמצאים ברגעים גורליים בחייה של מדינת ישראל, ובניגוד לרבים איני חושב שתהיה מערכת בחירות רביעית. הבחירות הללו יוכרעו באחד משני האופנים: בבחירות בקלפי על ידי הבאת רצונו של רוב העם לידי ביטוי לאחד הצדדים או במקרה הגרוע יפקירו רוב תושבי ישראל את גורלם בידיו של אחד, ליברמן שכל הסימנים מראים שיכריע לטובת המועמד החלש מבין השניים, זה שממנו יוכל לקבל המון-המון, במחיר מופקע-מופקע.

ולכן, אזרחי ישראל חייבים לקבל את שני המועמדים למשרה החשובה והגורלית, ראש ממשלה והטוען לכתר, במופע נטול טריקים, שטיקים, ממש כמו שזה הולך להיות בחיים האמיתיים. והטוב מהם שינצח.

ולאלה שלא הבינו אומר, גם בסופר מאפשרים לך הקונה לבחור מאותו מוצר שנמצא על המדף, במותג או בחיקוי, תלוי מי אתה וכמה אתה מוכן לשלם על מוצר טוב…

 

 

בקטנה

  • בני גנץ בריאיון אצל ירון דקל ב'כאן רשת ב" בתשובה לשאלה מדוע הוא מתבלבל ומגמגם: "זה מה שקורה שהמחשבה מהירה מהדיבור".

גנץ צודק, אלא שזה לא המקרה.

  • בלי או עם קשר לבחירות חייבים לעשות כל מאמץ כדי למוטט את קשר השתיקה וצווי אי הפרסום סביב: פרשת הרפז ותוכן הקלטות של גבי אשכנזי-מנדלבליט ושות', לחקור את פרשת 'המימד החמישי' לפני הבחירות, יש תקדים חמור יותר, מסיבת עיתונאים בה הודיע היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שהחליט להגיש כתב אישום (חסר ורשלני) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
  • מציע שבעקבות ההתגייסות הכוללת של עורכים, מגישים ועיתונאים למסע הבחירות של 'כחולבן', יכריז יו"ר וועדת הבחירות השופט הנדל ש…התקשורת ניצחה את אזרחי ישראל.
  • מועד הבחירות, אנא ראו זאת כהזמנה אישית.

בוחרי נתניהו מוזמנים לקפליות ביום שני ה-2.3.2020. בוחרי 'כחולבן' מוזמנים לבחירות (על פי היו"ר בני גנץ ביום שישי ה-3.4.2020.

אגב, באותו יום נהיה בהכנות האחרונות לקבל את השבת, אחרי שנניח תפילין בבוקר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad