היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: פעולה מהירה של השוטרים \\\ 'חגג' על כרטיסי אשראי \\\ גולשים בטוח \\\ סמים ב'טלגראס'

שוטרי משטרת ישראל סיכלו גניבת כספומט שהכיל למעלה מ-700,000 שקלים שנעקר בעזרת טרקטור בצומת המצודות בקריית שמונה. כנגד החשוד בשנות ה-20 שנעצר בתום מרדף רגלי הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

במהלך הלילה שבין שישי לשבת, התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה לפיה מספר חשודים רעולי פנים עוקרים כספומט ממקומו במבנה בו נמצא גם שופרסל, בעזרת טרקטור בצומת המצודות בקריית שמונה.

עם קבלת הדיווח, שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום,  ובסריקות מהירות איתרו את הטנדר עליו הועמס הכספומט כשהוא בנסיעה מהירה מנסה להימלט. השוטרים פתחו

במרדף אחר הרכב, שנמשך בשכונת הוורדים עד אשר הרכב נעצר והחשודים שהיו בתוכו נמלטו רגלית.

השוטרים, תוך נחישות וחתירה למגע, ביצעו מרדף רגלי אחר החשודים והצליחו לעצור את אחד מהם. שניים נוספים הצליחו להימלט, ובמשטרה אומרים שזה עניין של זמן עד אשר יניחו עליהם יד ויעצרו אותם.

עם מעצר החשוד נפתחה חקירה אינטנסיבית שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וממנה עלה כי החשוד ביחד עם אחרים גנבו באותו הלילה טרקטור וטנדר עליו הועמס הכספומט מאחד היישובים באזור.

בעזרת הרכב הגנוב הגיעו החשודים לצומת המצודות, שם גנבו טרקטור שבעזרתו עקרו את הכספומט שהכיל למעלה מ-700000 שקלים ממקומו. הנזק שנגרם על ידי החשודים  במקום מוערך ב-כרבע מיליון שקלים.

שוטרי משטרת ישראל איתרו את בעלי הרכב והטרקטור הגנובים, שהגישו תלונה, והשיבו להם את רכושם. הכספומט על תכולתו נתפס אף הוא ע"י השוטרים והושב לבעליו החוקיים הודות לפעילותם הנחושה והמקצועית, כאמור.

מעצר הנאשם מאחד הכפרים באזור, הוארך מעת לעת בהתאם לבקשת המשטרה, והשבוע עם תום מלאכת איסוף הראיות הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי חטיבת התביעות של המשטרה.

פצצה מתקתקת על הכביש

שוטרי משטרת ישראל בפעילות ממוקדת בקריית שמונה עצרו נהג משאית שעפ"י החשד נוהג תחת השפעת סמים קשים.

במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ותאונות הדרכים, בוצעה השבוע פעילות ממוקדת בקריית שמונה שבמהלכה נעצר נהג משאית לבדיקה שעל פיה עלה חשד לנהיגה תחת השפעת סמים קשים מסוג קוקאין.

לנהג המשאית 40, מקריית שמונה, נפתח תיק, הוא נחקר ורישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 יום. המשאית בה נהג הוחזרה לבעליה.

במשטרה רואים בחומרה יתרה את המקרה בשל העובדה שנהג משאית הנמצא תחת השפעת סמים מסוכנים (קוקאין) משול לפצצה מתקתקת בעלת פוטנציאל קטלני והרס שלא ישוערו, אם חלילה תתרחש תאונת דרכים.

"משטרת ישראל מבצעת פעילות אכיפה ממוקדת על מנת למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים מיותרים תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בכבישים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי הרגל", אמרו במשטרה.

 

'חגג' על כרטיסי אשראי

שוטרי משטרת ישראל  עצרו תושב קריית שמונה, אשר גנב כרטיס חיוב וכסף מתיקים של נשים במתנ"ס ובמרכז לבריאות הנפש והוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים על ידי לשכת התביעות של משטרת ישראל

הסיפור התחיל עם פנייתה של תושבת קריית שמונה לתחנת המשטרה שדיווחה, כי בזמן ששהתה במקום עבודתה, מתנ"ס קריית שמונה, נגנב מתיקה כרטיס האשראי שלה ושל בעלה. עוד סיפרה האישה, כי בוצעו חיובים באמצעות כרטיס האשראי.

עם קבלת התלונה פתחו החוקרים בחקירה לאיתור הנאשם במעשה, ותוך זמן קצר הגיעו אל החשוד לאחר שכבר סיים את קניותיו, כשברשותו רכוש רב שנרכש באמצעות כרטיס האשראי הגנוב, סיגריות, שתייה, טלפון נייד, שעונים, בשמים ומוצרים נוספים.

מהחקירה עלה, כי החשוד ביצע 10 רכישות שונות באותו היום, שגנב את כרטיס האשראי בסך כולל של כ-4,000 שקלים וניסה לבצע שתי רכישות נוספות, אך אלו סורבו.

עוד במהלך החקירה עלה, כי החשוד ביצע עבירה דומה בחודש אוגוסט. החשוד הגיע למרכז בריאות הנפש בקרית שמונה וגנב מתיקה של עובדת הניקיון 100 שקלים וחפיסת סיגריות.

החשוד 38, מקריית שמונה נעצר, נחקר ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה על ידי בית משפט השלום בקריית שמונה.

השבוע, עם סיום החקירה הועבר חומר החקירה ללשכת התביעות במשטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של גניבה, הונאה וניסיון הונאה בכרטיס חיוב.

גולשים בטוח

השבוע התקיים ברחבי הארץ "יום האינטרנט הבטוח". חוקרי הנוער של תחנת קריית שמונה יצאו לבתי ספר ברחבי האזור והעבירו הרצאות בנושא גלישה בטוחה והסכנות הטמונות ברשת, תוך התמקדות בעידוד תלמידים, מורים והורים לגלות מעורבות ואמפתיה כלפי חבריהם ברשת, וזאת תוך חיזוק נורמות התנהגות ראויות ברשת והעלאת מודעות למצבים המורכבים המתעוררים בה.

סמים ב'טלגראס'

שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד שסחר בסמים באמצעות יישומון הטלגראס, והשבוע הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י חטיבת התביעות של המשטרה

לפני מספר ימים, בשעות הבוקר פשטו בלשי משטרת ישראל על ביתו של החשוד בן ה-23 תושב אחד הישובים בהרי נפתלי. בחיפוש שבוצע במקום נתפסו סמים מסוג קנאביס שעפ"י החשד נועדו לסחר ע"י החשוד והאחרון הובא לתחנת המשטרה לחקירה ונעצר.

השוטרים פתחו בחקירה שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים והצליחו לבסס את החשד לפיו החשוד סוחר בסמים תמורת כסף באמצעות יישומון הטלגראס.

מחקירת האירוע שכללה עדויות רבות עלה כי במהלך מספר חודשים סחר החשוד בסמים מסוג קנאביס באופן שיטתי תמורת כסף תוך שהוא מקפיד על שימוש "בטוח" בישֹומון הייעודי וזאת במטרה לטשטש את עקבותיו ולהימנע ממעצרו ע"י רשויות החוק.

מעצר החשוד הוארך ועם תום החקירה גובשה תשתית ראייתית ל-6  אישומים של סחר בסמים, חטיבת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad